Avatar billede prysse Nybegynder
21. oktober 2005 - 18:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Beskadiget mappe med indhold men fylder 0kb

Hej Eksperter.

Jeg har mig en dejligt ekstern HD som jeg behandler med den nødvendige omhu der skal til for at holde sådan en i tip top stand hele tiden.

Dog er der nu sket noget sært.

Jeg har fyldt disken op med 15GB data, i en enkelt mappe (rigtige mænd græder over sådanne dumheder) og nu er den pågældende mappe beskadiget. Det viser i hvert fald at den intet indhold har og jeg kan ikke gå ind på den da den melder en fejl og siger at mappen, eller filen er beskadiget og kan ikke læses.

Dog er der stadig brugt 15GB af pladsen på disken. og der ligger intet andet på disken end det som var i den mappe.

Please hjælp mig da det data der lå der gerne skulle komme tilbage i god behold.
Avatar billede screem_brille Novice
21. oktober 2005 - 18:42 #1
Prøv med getdataback fra runtime.org eller pcinstector fra pcinspector.de
Avatar billede prysse Nybegynder
21. oktober 2005 - 18:46 #2
Tak for kommentaren, men i mellemtiden fandt jeg et program der hedder FileRescue Pro. Det fungerer pisse godt, og kan klart anbefales, men kom det din kommentar som svar og så skal du nok få point ;)
Avatar billede screem_brille Novice
21. oktober 2005 - 18:48 #3
svar ;)
Avatar billede prysse Nybegynder
21. oktober 2005 - 19:48 #4
Så er den fikset, og tråden er lukket ;) Tillykke med de 200 point :P
Avatar billede uffesteenberg Novice
23. oktober 2005 - 18:17 #5
Hægter mig lige på, så jeg kan finde tråden igen ;-)
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 18:19 #6
hvilken tråd ?
Avatar billede uffesteenberg Novice
23. oktober 2005 - 18:26 #7
Øhh..jeg mener, jeg hægter mig lige på, så jeg kan finde tilbage til dette spørgsmål, når/hvis jeg engang (igen) ender i samme situation ;-)
..via "konto"---> "spørgsmål hvor du deltager"