Avatar billede basicevent Nybegynder
21. oktober 2005 - 11:56 Der er 5 kommentarer

start af grafisk visning

Hej jeg har lige installeret Mandriva 2006, men jeg har nu det problem jeg ved ikke hvordan jeg starter grafisk visning. Er der nogen der ved hvad man skal skrive når man har logget ind?
Avatar billede kec2 Nybegynder
21. oktober 2005 - 12:11 #1
Under installationen skulle du gerne have give et password til brugeren root.
Du kan log ind med bruger = root, og det password du gave brugeren.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2005 - 12:16 #2
Prøv at skrive "startx" uden "" og klik enter
Avatar billede basicevent Nybegynder
21. oktober 2005 - 12:19 #3
Det kan jeg også.. Men problemet er bare jeg kan ikke få en grafisk visning frem, jeg sidder kun med en skærm med tekst nu, og jeg er ikke specielt god til Linux endnu, så vil meget gerne have startet grafisk visning af linux. Men ved ikke hvordan man starter det op
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2005 - 15:11 #4
Vi prøver en gang mere, har du prøvet det jeg skrev 21/10-2005 12:16:56
Avatar billede basicevent Nybegynder
25. oktober 2005 - 12:12 #5
Jeg købte nyt grafikkort nu virker det..