Avatar billede jeppebabyface Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo til fodboldklub

Hej alle eksperter.

Jeg søger et logo til en netværks fodboldklub. Holdet hedder Crystal United og er startet i 2005, jeg har to forskellige idéer.

Idé 1:

- B 1913s logo skal indgå ((www.european-football-statistics.co.uk/logo/a-n/den/den-b1913-odense.gif)

- Mit eget klubnavn og og "EST. 2005" skal indgå.

Idé 2

- Noget sjovt, med humor, måske lidt plat.

- Hvis du kan fande på at sjovt slogan der passer til logoet ville det være kanon.

_______________________________________

Der må gerne være noget glimmer over logoerne. Og i må også godt lige give lyd fra jer, hvis i har spørgsmål eller arbejder på logoet.

- Ellers frit slag, vi kigger på alle idéer.
Avatar billede weblex Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:31 #1
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2005 - 12:08 #2
jeg kan se at det er til hattrick.org at du mangler et logo - og jeg kan også se at du er supporter... du kan tilmelde dig en konference der hedder "logoførerne" og hvori der er en masse der er eksperter i at lave fodbold-logoer - prøv om ikke du kan finde noget der :)
Avatar billede weblex Nybegynder
21. oktober 2005 - 12:34 #3
Du regner altså ikke mig for Ekspert :o)
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2005 - 12:39 #4
nej da - det kunne da aldrig falde mig ind ;)

Nej - udelukkende fordi nogle af de folk derinde har lavet flere hundrede logoer til lige præcis dette formål og derfor (måske) er mere vant til det end du er :)
Avatar billede weblex Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:53 #5
c",)
Avatar billede jeppebabyface Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:45 #6
fint logo, mange tak. prøver også logoførerne ;)