Avatar billede halager Nybegynder
20. oktober 2005 - 22:53 Der er 1 kommentar

scrollbar forneden i en celle i en tabel

Hvordan får jeg en række billeder ind i en celle i en tabel således at der kommer en scrollbar forneden hvis der er flere billeder end der er plads til. Altså vandret scroll ikke lodret.
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
24. oktober 2005 - 15:09 #1
Jeg vil foreslå dig at bruge iframe..Ellers findes der diverse javascript scrollers.
Du kan indstille scrollbars i CSS for iframe. Hvis du bruger javascript skal du nok "lege lidt" med scriptet.