Avatar billede dynablast Nybegynder
20. oktober 2005 - 17:24 Der er 12 kommentarer

Hjælp til Cisco Forum logo søges

Hej,

Jeg skal bruge lidt hjælp til at lave et logo til et fora.
Det nuværende logo ser således ud:
http://ciscoforum.dk/forum_images/web_wiz_forums.gif

For dem der vil hjælpe og vil se sidens design, ved de nok selv hvordan man korter ovenstående URL ned til en brugbar hjemmeside.

Nu er der hvertfald ingen der skal klage over jeg reklamerer og linker til en side :-)

Venlig hilsen og på forhånd tak
Henrik Meyer
Avatar billede helle100 Nybegynder
20. oktober 2005 - 17:51 #1
Er det noget der minder om det du har, eller noget helt andet?

Hvis det skal minde lidt om det, er her 2 bud:
http://rapidshare.de/files/6526105/CF_1.jpg.html
http://rapidshare.de/files/6526123/CF_2.jpg.html
I bunden trykker du bare på free, så kommer forslaget nederst på næste side
Avatar billede dynablast Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:02 #2
#helle100

Slet ikke tosset... En del pænere end det jeg havde i forvejen (jeg tænker på farverne), men måske lidt for meget det samme som det der er nu..

Hvis der ikke kommer flere fantastiske bud, så bliver du den helt store vinder :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:32 #3
Avatar billede dynablast Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:40 #4
#weblex

Der mangler lidt farver og liv.

#Alle
Ordene: Cisco Forum Danmark, skal indgå og gerne så det er let at udskifte Danmark med Norge, Sverige osv. på et senere tidspunkt.
Avatar billede weblex Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:40 #5
Avatar billede weblex Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:50 #6
Avatar billede dynablast Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:58 #7
#weblex

Se det var straks bedre. Nu mangler der bare et farvevalg der passer til siden og et desgin der ikke ligner helle100's :-)

mvh
Henrik
Avatar billede weblex Nybegynder
20. oktober 2005 - 19:32 #8
Nu synes jeg personligt, at det sidste logo var enormt grimt, så tilsyneladende har vi ikke samme smag :o)

Du må nøjes med denne afslutter:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10882
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2005 - 09:44 #10
er det muligt at sætte ind et banner der er lidt lengre? (ser at du bruger et cms-forum)
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2005 - 10:01 #11
For så har jeg lavet det her: http://www.kengun.com/eksperten/657774.jpg (mit klistermærke fjærnes hvis du kan bruge mit banner og jeg får de 200 points).
Avatar billede dynablast Nybegynder
21. oktober 2005 - 10:24 #12
Der er ingen begrænsninger i størrelsen.