Avatar billede puppetmaster Nybegynder
18. oktober 2005 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Importere data fra Exchange

Jeg er ved at skulle importere data fra en offentlig mappe på vores Exchange server, men hvad skal jeg vælge i DTS import/export wizard'en i feltet Data source?
Avatar billede kim_falkner Nybegynder
18. oktober 2005 - 20:43 #1
Jeg mener faktisk ikke exchange kan dette men access kan sp lav en dts pakke til en access database der linkes til en exchangepostkasse.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:47 #2
Det tror jeg heller ikke, Kim, vi er gået bort fra den løsning.
Læg dog et svar alligevel.
Avatar billede kim_falkner Nybegynder
05. december 2005 - 13:47 #3
ok
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:49 #4
Der var for meget bøvl med det, så vi valgte en løsning som stort set var integreret i det eksisterende software, koster dog 1 licens pr. bruger. :(