Avatar billede rastaman Nybegynder
17. oktober 2005 - 17:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Puslespil i Flash

Hejsa

Hvis der er nogle som har tid må de meget gerne komme med en hjælpende hånd til det flash puslespil jeg har downloaded.

http://www.somefrogs.com/

Det er freeware versionen øverst på siden.

Jeg har ikke en døjt forstand på hvordan jeg skal redigere disse filer men mit mål er følgende:

1) Helst skal puslespillet bare kunne tage en masse billeder jeg har liggende i et bibliotek og så kan folk vælger disse billeder på en liste og så løse puslespillet

2) Eventuelt skal jeg tilføje de billeder til flash filen som skal til for at man kan løse det, hvis den ikke selv kan hente dem automastisk.

Hvis der er nogle som er flinke og vil hjælpe vil jeg være meget taknemmelig. Helst en meget udførlig forklaring.
Avatar billede rastaman Nybegynder
17. oktober 2005 - 17:40 #1
Altså som hvis i kigger under samples skal det helst virke som:

Multipicture Jigsaw Puzzle - advanced application

Bare med mine billeder selvfølgelig
Avatar billede bentjuul Nybegynder
18. oktober 2005 - 00:10 #2
Prøv lige at læs licensreglerne - jeg er ikke sikker på at du må have spillet liggende på en server, og det er en 1 bruger licens.

//bentjuul
Avatar billede rastaman Nybegynder
10. februar 2006 - 09:38 #3
Lukker