Avatar billede khalus Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skitse: kalus designs inc.

Har lavet en del designs og lagt dem til vurdering her på eksperten på det seneste, har dog ikke helt været tilfreds indtil videre.
Hvis i vil være så venlige at vurdere flg. skitse:
http://www.kls.1go.dk/fx/kdi.jpg
Avatar billede khalus Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:38 #1
I skal selv skrive det i browseren, ved ikke hvad 1go laver.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:48 #2
den brød tekst du bruger hvad er det den hedder...??? og hvad er det websitet hedder hvor man kan hente det?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:49 #3
Ellers så syntes jeg det er rimlig specielt ud... men ikke grimt...
Avatar billede khalus Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:50 #4
http://www.lipsum.com/
Tak, kan du uddybe det?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:56 #5
Tak for link...

Jeg ved du ikke rigtigt hvad jeg skal skrive om siden... den er dejlig meget ander ledes... og fed på sin egen måde syntes jeg... men det er jo nok smag og behag...
Avatar billede zero1 Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:23 #6
jeg synes designet er rigtig fedt, skønt at se et design, der ikke er i firkantede rammer som vanligt. Det er selvf. vigtigt at de underliggende sider vil passe til designet og være brugervenligt - alt efter målgruppe.
Avatar billede khalus Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:29 #7
Tak for den positive kritik. Hvad synes du om menuen? Jeg ved ikke helt, men jeg synes det er "bristepunktet" i designet, synes ikke rigtig om det.
Avatar billede zero1 Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:29 #8
ja ang. menuen har du nok ret. Jeg ville prøve at lave den mere stilfuld, ex bare ved at ændre på fonten/størrelsen, da den er meget fed/stor og gør den lidt klodset. Jeg ville nok lege lidt med nogle "kunstneriske", tilfældige, tynde linjer i menufeltet for at opdele menupunkterne.
Avatar billede khalus Nybegynder
19. oktober 2005 - 12:35 #9
Vær rar at lægge svar :)
Avatar billede zero1 Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:20 #10
c",
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:26 #11
svar.