Avatar billede sorthvid Nybegynder
13. oktober 2005 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

forskel på servere

Hej

Jeg har lavet noget PHP værk der virker som en drøm på den server (webhotel Cliche) det ligger på. Nu har jeg flyttet det over på en anden server og så får jeg denne fejlmeddelse:

Warning: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/html/www.conclusio.dk/conclusio.php:7) in /var/www/html/www.conclusio.dk/conclusio.php on line 17

Og i linje 17 står der:
session_start();

Er der et kløgtigt hovede der ved hvad der er galt og hvordan jeg kan rette det?
Avatar billede leif Seniormester
13. oktober 2005 - 11:50 #1
Når du sender session_start() må der ikke være sendt noget som helst html først.

Dvs. har du en print, echo, en linie eller mellemrum før <? har du sendt html
Avatar billede sorthvid Nybegynder
13. oktober 2005 - 12:02 #2
Ja det har jeg! Det vil jeg lige prøve at ændre...
Avatar billede nizo Nybegynder
13. oktober 2005 - 13:32 #3
Ja præcis.. session_start() skal være øverst ;)
Avatar billede sorthvid Nybegynder
16. oktober 2005 - 16:26 #4
Jeps det var det. Mange Tak! Sender du ikke lige et "svar" leif, så jeg kan komme af med nogle point?
Avatar billede leif Seniormester
17. oktober 2005 - 11:38 #5
Svar.