Avatar billede mach Nybegynder
18. april 2001 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Script fejl

Jeg støder tit på en meddelese fra Explorer når jeg vil skifte fra en side til en anden at \"Siden kan ikke læses korrekt uden ....type script\" så trykker jeg på at downloade denne script fra nettet og vupti kommer den side frem. Og nogen gang annullere jeg denne handling og kan nem kommer til den næste side, men nogen gang windows 98 som jeg bruger sender en meddelse at \"Explorer har udført en ulovlige handling og bliver lukket\"! Er der nogen der ved hvad der er problemet og kan løses?
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. april 2001 - 15:36 #1
Problemet kan ikke være særligt stort, når du kun vil bruge 0 af dine 1900 point på det.

Prøv at give en URL på den mest simple side hvor problemet opstår - og giv så folk lidt point for ulejligheden.

/Rob
Avatar billede bsp Nybegynder
04. juni 2001 - 13:53 #2
prøv at installere en ny browser..
Avatar billede mach Nybegynder
09. juli 2001 - 10:56 #3
Jeg ved ikke rigtig hvad problemet skyldtes, men efter formattering af HD er der ikke længere nogle problemer med.
Avatar billede mach Nybegynder
06. januar 2002 - 11:11 #4
Nu er problemet løst det skyldtes allokeringsfejl!