Avatar billede tosse Nybegynder
11. oktober 2005 - 12:37 Der er 2 kommentarer

adgang til folder med specifik user

pga forskellige domæner, er der kun specifik user, der har adgang til folderen.
Kan jeg lave en "connection" ved hjælp af specifik user og derefter skrive nogle linier til en fil i denne folder??
Avatar billede joern Nybegynder
13. oktober 2005 - 20:52 #1
Hej.

Jeg kan ikke svare på spørgsmålet, men gemte det i indbakken for at se om andre kunne.  For mig er et primært problem, at jeg ikke forstår spørgsmålet.
Jeg ved heller ikke, om det er et VBA-spørgsmål, som der jævnligt stilles i Visual Basic kategorien.

Hvis det handler om at brugere logger sin på et NT-netværk, vil en løsning for at få adgang til visse mapper under andre domæner formentlig være en udvidelse af logon-scriptet.

m.v.h. Jørn
Avatar billede michaelemanuel Nybegynder
19. oktober 2005 - 14:07 #2
Du kan angive credentials under Tools / Map Network drive i explorer.exe
Eller du kan bruge RunAs til at f.eks eksekvere et script med andre credentials

Hvis du ønsker mere uddybet svar, så prøv med et mere specifikt spørgsmål ;-)