Avatar billede leggodt Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:19 Der er 9 kommentarer

Regler vedr. udlejning af Hoppeborg

Hejsa
Er der nogen der ved hvilke regler der er vedr. udlejning af en hoppeborg?

Jeg tænker på om der skal en Synsbog til?
Skal man have en speciel forsikring?

Eller er der nogen der ved hvem jeg skal spørge?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:45 #1
http://www.jumpingfun.dk/shop/default.asp

Kontakt dem her og spørg.

De snakker selv om at købe med udlejning til formål...
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:46 #2
Kig under linket "Tjen penge".
Avatar billede leggodt Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:48 #3
Jeg har sendt dem en forespørgsel i sidste uge, men de har ikke svaret endnu :-(

Jeg håbede der var et sted på nettet hvor den slags stod, men jeg kan ikke finde hvor.
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:09 #4
Hvis du lejer ud til anden person/firma er det dem, der skal have personforsikring, mener ikke en hoppeborg skal "synes"
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:51 #5
Så prøv at ringe til dem...
Avatar billede themom Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:26 #6
Kender til en sag,hvor en dreng brækkede ryggen flere steder,efter leg på hoppeborg.Dette skete på et feriecenter.Underlaget hvor borgen var placeret var i orden,og retten fandt dem derfor ikke ansvarlig.Denne sag er nu anket.Så pas lidt på..det er legetøj,men...
Avatar billede themom Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:12 #7
HI.Har spurgt en advokat og han kom med flg. svar:Retshjælp vil anbefale, du kontakter udlejer og beder denne om
hvilke regler og betingelser, der gælder for leje af hoppeborg hos udlejer.

Som udgangspunkt er brug af det lejede er på lejers eget ansvar.
Avatar billede themom Nybegynder
06. december 2005 - 16:01 #8
lukketid ??
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2006 - 20:10 #9
themom>> Tror ikke der sker meget fra leggodt´s side.
Svarer ikke i spørgsmål, og heller ikke på mailen på leggodt.dk