Avatar billede devilinheaven Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

blokere ip adresser

Hej jeg har et lille spørgsmål... er der nogle der ved hvordan man kan bloker en bestemt ip adresse....Fx kunne jeg godt tænke mig at det ikke ville blive en mulighed for at kunne komme ind på min pc... en hvilken som helst pc skal nægtes adgang... og måske så vil jeg gerne have at der skal nægtes adgang når man forsøger at komme på nogle bestemte hjemmesider... Jeg tager imod alle svar, men jeg skal bruge meget tid på alle svar for jeg er ikke en ørn til computere og sådan
Avatar billede sharpe Nybegynder
22. oktober 2005 - 01:24 #1
Her kan du læse om hvordan du opretter IP politiker. Den er til windows 2000 men det samme gælder for XP: http://www.microsoft.com/technet/itsolutions/network/security/ipsecld.mspx

Håber det hjælper.
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
23. marts 2008 - 11:10 #2
Du fortjener point.. selvom nu har jeg vista og så har jeg noget der hedder forældrekontrol.. og det er bare godt