Avatar billede axkris Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:16 Der er 2 kommentarer

Session objects virker ikke

Hej alle

Jeg har 3 pc'er, som skal køre et bestemt system. Den ene har firefox (virker fint), den anden har IE6 (virker også fint), mens den sidste har IE5, men her kan den ikke læse fra session objects, hvorved den fejler, mens de to andre fortsætter.

Nogle ideer?
Avatar billede necro655 Nybegynder
10. oktober 2005 - 07:43 #1
Det eneste tidspunkt jeg har set..hvor det er en klient som gør at session ikke  virker..er hvis cookies ikke er tidladt på den side du prøver at kører..prøv at se..om klienten IE5 blocker for cookies på det sitet som du tester på
Avatar billede axkris Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:31 #2
Ok, vil prøve. Lige efter jeg postet spg'et, så opgraderede vi til IE6, men også her kunne man ikke aflæse i session objests. Med andre ord, det har ikke noget med browseren at gøre, men om folks sikkerheds indstillinger.

De store problem er så bare, at folk skal gide tilladelse til at der må anvendes cookies på en side, som hentes ind via en skjult iframe. Jeg bliver nok nødt til at kassere session objects-løsning og gå over til noget en post submit-løsning.