Avatar billede peder2tm Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg "søgeforslag"

Hvordan er det nu man fjerner så man ikke for et "søgeforslag" eller "loginforslag" når man skal søge eller logge ind f.eks. hvis man har søgt på "Agurk" på google og så næste gang man vil søge på noget med "ag" så kommer der til at stå "agurk" i en lille hvid boks under søgelinjen ? :D tak på forhånd

hilsen peder
Avatar billede terrak Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:16 #1
Hvilken browser snakker vi om?
Avatar billede peder2tm Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:17 #2
Explore 6.0
Avatar billede udvikler Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:23 #3
Du slå bare coockies fra ;)

- man gør følgene:

internetindstillinger -> beskyttelse af personlige oplysninger -> avanceret -> sæt hak
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:27 #4
GENERELT: <peder2tm> -> Ved du ikke hvordan man pænt afslutter et spørgsmål her på eksperten? Der er nogle der kalder på dig i dine tidl. spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=peder2tm&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=20#hvordan_accepter_eller_afvis
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:28 #5
Hvis der er enkelte af disse "forslag" du ønsker slettet ka' du bare klaske [Delete] på det ikke ønskede...
Avatar billede udvikler Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:29 #6
Har forresten lige set du ikke har lukket en eneste af dine spørgsmål:

man gør bare følgene:

Her på eksperten kan man svare på to måder: som kommentar eller svar. Jeg har lige lagt et svar. Hvis du kunne bruge det jeg beskrev og det virkede, så skal du kigge nederst på den side du nu kigger på, ved siden af det felt du skriver dine beskeder i, vil der være en kasse med mit brugernavn i. Det markere du og trykker på knappen accepter. Så vil jeg modtage pointene helt automatisk og så vil spørgsmålet være lukket. Det er god skik her på eksperten :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:30 #7
Nå, vi var vidst enige majsmarken :)
Avatar billede terrak Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:53 #8
http://www.eksperten.dk/spm/650471

Du skal nok også fjerne hak ved formularer.
Du kan også fjerne de indtastede data ved at trykke "Ryd formularer" på samme side.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:34 #9
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. oktober 2005 - 00:34 #10
Nååå ja - det er jo ikke standard for <peder2tm> ...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. oktober 2005 - 10:28 #11
(Hvad endte denne tråd med?)