Avatar billede kyndboel Nybegynder
07. oktober 2005 - 15:36 Der er 3 kommentarer

åbne porte i win 2000 som nat-router

Bruger en win2000server, multihomed, som nat router mellem mit lokalnet og internettet. Visse programmer, f.eks. ziptorrent, virker desværre ikke optimalt hvis jeg ikke får åbnet nogle porte på serveren. Nu vil jeg gerne have det sådan at portene ikke kun åbnes til een maskine på netværket men dem alle, og det kan jeg ikke hitte ud af! Kan I hjælpe?
Avatar billede screem_brille Novice
07. oktober 2005 - 15:46 #1
det er nok mere fordi at der ikek er direkte åbent fra internettet til en bestemt maskine på en bestemt port (således at der uderfra kan skabes direkte adgang til den maskine)
Avatar billede kyndboel Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:00 #2
det havde jeg luret... det er derfor jeg vil åbne porte så det kunne strømme ind :-)
men kik lige et spørgsmål op: http://www.eksperten.dk/spm/654107 så snakker vi et øjeblik der.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:45 #3
brug for mere hjælp ?