Avatar billede soren1990 Nybegynder
06. oktober 2005 - 12:18 Der er 5 kommentarer

Hvilken mobil?

Hey
Jeg skal ud og have ny telefon men har nogen ønsker... Jeg er ikke så godt inde i markedet, så please hjælp mig:

- Telia eXpress
- Video kamera + alm kamera
- Klapsammen
- MP3 afspiller

Findes der nogen telefon der opfylder alle disse krav?

Søren
Avatar billede soren1990 Nybegynder
06. oktober 2005 - 12:25 #2
Forsiden af Telias shop..?
Avatar billede kalp Novice
06. oktober 2005 - 12:26 #3
Samsung E720
Avatar billede kalp Novice
06. oktober 2005 - 12:28 #4
Det er den eneste jeg kunne finde... ellers må du ind og spørge i en Telia butik og se hvilke tilbud de ellers kan tilbyde dig:)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. oktober 2005 - 12:36 #5
Jeg ved at dette er off topic, men kik lige på www.serenemobile.com.

Jeg ved ikke om den har MP3 eller om Telia forhandler den, men den er fed.