Avatar billede molle-c Nybegynder
05. oktober 2005 - 14:57 Der er 7 kommentarer

Fifa 2006 no cd crack?

Hey!
Leder efter en no cd crackfil til mit fifa 2006? Har simpelthen prøvet alt, siden jeg købte spillet og det virker ik - selvom min computer sagtens skulle kører det!
Avatar billede ksoren Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:08 #1
Din bedste chance er nok google. Coadminerne plejer at få kaffen galt i halsen, når folk efterspørger disse patches på Eksperten :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:21 #2
www.megagames.com som er en lovlig side :) så har jeg intet ulovligt gjort fra min side.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:35 #3
en nocd-crack er vel egentlig ikke ulovlig??? når man nu har købt spillet på lovlig vis og bare ikke ønsker at smide cd'en i hver gang man skal spille. Alternativet er jo bare at lave et iso-image af cd'en (hvis man da kan), og så bruge f.eks. daemon tools til at virtualisere et cd-rom drev.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:37 #4
logsuppe - jo de fleste no-cd cracks er ulovlige da når man installere spillet acceptere at man på ingen måde modificere spillets filer, og med et no-cd crack modificere du jo som regel exe filen.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:42 #5
tja, kan jeg da egentlig godt se! også mest et spørgsmål... men tak for svaret :-)
Avatar billede molle-c Nybegynder
05. oktober 2005 - 16:27 #6
Logsuppe: Hvordan gør jeg det? Har du msn :)?
Avatar billede logsuppe Nybegynder
11. oktober 2005 - 11:24 #7
Start med at hente Alcohol 120% Trial:
http://www.download.com/Alcohol-120-/3000-2646-10158124.html?part=dl-Alcohol120&subj=dl&tag=button

Start programmet > Smid cd'en i > Tryk på lav iso og følg guiden.

Hent Daemon Tools:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=Download&id=34

Højreklik på daemon-ikonet nederst til højre og vælg hvor mange devices du ønsker (normalt 1). Højreklik igen og vælg det virtuelle drev og derefter mount image. find dit iso-image du lavede før og tryk ok.

ikke sikkert det virker da nogle cd'er er beskyttet mod dette.