Avatar billede jgivoni Nybegynder
05. oktober 2005 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Zip med PHP?

Er det muligt at oprette en zip-fil med php?
Avatar billede larsen Nybegynder
05. oktober 2005 - 11:47 #1
Avatar billede jgivoni Nybegynder
05. oktober 2005 - 12:02 #2
Ja, men kan jeg ikke få et simpelt kodeeksempel og evt. krav til serveren?
Avatar billede larsen Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:05 #3
Prøv også at kigge på http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=957&lngWId=8

Der er et eksempel med også. Af krav til serveren vil jeg tro, at der bare skal være installeret zlib
Avatar billede larsen Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:19 #4
Kig også på dette http://www.eksperten.dk/spm/122155 som er kommet frem ved at søge her på eksperten efter "pakke zip" og der kommer mange flere forslag frem også
Avatar billede jgivoni Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:43 #5
"vil jeg tro" - skal det forestille et svar? :-)
Jeg har set på det andet eksempel - det ser fint ud HVIS det vel at mærke er zlib, der skal bruges.
Mht det andet spørgmål, hvor zip bliver diskuteret, så er alle linksene derfra desværre døde.
Avatar billede jgivoni Nybegynder
05. oktober 2005 - 14:00 #6
Ok, jeg fandt selv ud af at "zlib" skal være installeret.
Tak for hjælpen, larsen.