Avatar billede keeps Nybegynder
05. oktober 2005 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Skjule rækker ved hjælp af knapper

Jeg har et regneark med en masse linier - hvor jeg ønsker at skjule dem, på en sådan måde at der ude til venstre fremkommer en slags knap så man hurtigt kan trykke linierne til og fra... Jeg har kunnet engang, men husker ikke længere hvordan.
Håber her er en hjælpende hånd!!!
Avatar billede angri Nybegynder
05. oktober 2005 - 10:37 #1
du skal finde de to knapper i værktøjslinierne der hedder grupper og ophæv gruppering. det er 2 grønne pile, så kan du markere de linier du vil gruppere og åbne lukke dem ved at klikke på dem
Avatar billede oyejo Nybegynder
05. oktober 2005 - 11:50 #2
trenger man knapper når det er så lett å skjule uten?
Det er jo bare å høyreklikke ute til venstre på radnummeret.
Da kan man velge skjul og vise rader som man vil
Avatar billede angri Nybegynder
05. oktober 2005 - 12:02 #3
JO men hvis det er linier man konstant skal vise til nogel og ikke til andre er det letttere med knapperne.
jeg bruger det meget og finder det super, men hver har jo sine ideer.
Avatar billede keeps Nybegynder
05. oktober 2005 - 12:32 #4
Dét var lige det jeg søgte... Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede angri Nybegynder
05. oktober 2005 - 14:46 #5
det var så lidt