Avatar billede sskova Nybegynder
05. oktober 2005 - 09:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Traversering i folder struktur & læsning af tekstfiler

Hej

Jeg har på mit website en folder struktur i flere niveauer. I hver folder kan der ligge flere websider og for hver webside er der en tilhørende tekstfil indeholdene en hit-counter. Indholdet af tekstfilerne er én enkelt linie med antallet af hits.

Jeg ønsker at lave et PHP-script, der kan traversere gennem folderstrukturen og læse hitcounterne ud. Er der nogen, der kan hjælpe med det?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede showsource Seniormester
05. oktober 2005 - 09:21 #1
http://showsource.users.whitehat.dk/exp/610572/

I stedet for at lave et link til filerne, så kan der tjekkes om navnet ender på txt, og så åbne den for læsning
Avatar billede sskova Nybegynder
18. juli 2006 - 08:42 #2
Lukket igen