Avatar billede fcjensendk Nybegynder
04. oktober 2005 - 10:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler SpilleKort

Hey.. Jeg er ved at programmere et kortspil og jeg mangler nogle bedre kort end dem der er stadart i windows.

Så jeg vil høre om der nogle der ved hvor jeg kan download så nogle kort. helst i jpg,png. Det er vigtigt at type(klør,hjerter osv) er tydeligt på kortet

På forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 11:54 #1
Avatar billede fcjensendk Nybegynder
04. oktober 2005 - 11:57 #2
Det er de samme som dem jeg har.. Problemet med dem er at klør,ruder,hjerter og spar logoet er for småt.

Men tak for svaret.
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 11:58 #3
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 11:59 #4
glemte lige at downloade en.. gør jeg lige.. skal se om du får hele pakken med
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 11:59 #5
og det gør du... der har du lige 3 siders spillekort at vælge imellem;)
Avatar billede fcjensendk Nybegynder
04. oktober 2005 - 12:00 #6
mange tak.. mon ikke jeg kan finde et sæt kort der
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 12:02 #7
Mon ikke hehe og selv tak:)

Det er det bedste link jeg har fundet til dato.. spørgsmålet er blevet stillet før, men ekspertens søgemaskine er for dårlig til, at finde gamle spørgsmål med sååå:)

Good luck!