Avatar billede teh1337 Nybegynder
30. september 2005 - 06:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TVkort med DVB indgang. Men DVB i Danmark?

Hej.
Mit gamle tv-kort er lige gået i stykker på lydudgangen og tænkte det var ved at være på tide at få købt et nyt.
Jeg har kigget rundt på g2p og edbpriser, og har fundet nogle stykker med dvb indgang.
Men kan dvb overhovedet bruges i Danmark, og i såfald, oggå der hvor jeg bor (kan godt modtage alm tv)?
plz hjælp

dvb=digital video broadcasting
Avatar billede screem_brille Novice
30. september 2005 - 08:26 #1
Både DVB-C og DVB-S er allerede i brug OG DVB-T (er dog meget stille på vej i mere eller mindre test faser)
Avatar billede teh1337 Nybegynder
30. september 2005 - 16:23 #2
ok, men skal jeg bruge et bestemt stik eller bruger det bare antennestikket?
hvis jeg køber et tvkort der kan tage dvb-c, dvb-s eller dvb-t, er det så bare lige til at tilslutte istedet for det jeg har nu som er en alm. tvtuner, eller skal jeg vide noget ekstra før jeg går ud og invisterer?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:17 #3
brug for mere hjælp ?