Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 14:46 Der er 28 kommentarer

Nummeroplysning

Er der nogen der kender en god nummeroplysning det kan oplsye ALLE numre i Danmark ?  Jeg har nemlig et nummer jeg skal finde ud af hvem det tilhører, men jeg har prøvet både Krak, De Gule Sider, 909 og mange andre, men ingen kan finde nummeret.

</X_FaZe\\>
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. april 2001 - 14:47 #1
...Så har han nok hemligt nummer, min ven..
Prøv 118

/vh
Simon
Avatar billede fcs Novice
17. april 2001 - 14:48 #2
Har du overvejet om de har hemmeligt nummer?

Hvem skal du finde nummeret på (så kan vi jo forsøge at hjælpe)?
Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 14:49 #3
nomiz -> Nej, for så ville den ikke vise nummeret på min nummerviser. Jeg tvivler på at 118 kan oplyse det, når TeleDK\'s nummerdatabase ikke kan.
Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 14:50 #4
fcs -> Ønsker ikke at oplyse nummeret, da det er en sag om telefonfis.
Avatar billede cstern Nybegynder
17. april 2001 - 14:51 #5
Det er muligvis et \"udeladt nummer\" - det er ikke listet men heller ikke hemmeligt (og kan således ses på nummerviseren).
Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 14:51 #6
cstern -> Udeladt nummer.....gidder du forklare lidt nærmere ?
Avatar billede dingkee Nybegynder
17. april 2001 - 14:52 #7
Du kan godt regne med at 118 har nummeret, da De gule sider køber nummeret af 118, og 118 køber nummeret af Teledanmark.
En lidt indviklet historie, men prøv aligevel 118
Avatar billede microtec Nybegynder
17. april 2001 - 14:53 #8
Prøv http://194.239.190.101/nummerbank.pl
Det er et link direkte til Teledanmarks nummerdatabase. Den opdateres dagligt i modsætning til dem du har prøvet.

Det kan være at abonnenten har nummeret \"Udeladt\". Det betyder at det ikke fremgår at telefonbøgerne og 118, men kan godt vises på en nummerviser.
Det er en lidt blødere form for \"hemmelig-nummer\".
Avatar billede visionmagic Nybegynder
17. april 2001 - 14:55 #9
x_faze:> er det et \"moblios\" nummer du søger???? Husk!!! Ikke alle taletidskort bliver/er registreret!!!

/VisionMagic
Avatar billede cstern Nybegynder
17. april 2001 - 14:56 #10
x_faze: Som det er skrevet er det bare et nummer som man af en eller anden grund ikke ønsker optaget i telefonbogen - det kan f.eks. være et firma med ti forskellige lokale telefonnumre til forskellige afdelinger, men man ønsker kun hovednummeret optaget i bogen så kunderne ikke ringer forkert.
Avatar billede visionmagic Nybegynder
17. april 2001 - 14:58 #11
Hemmeligt nr!

Ønsker du at ændre dit nuværende telefonnummer kan vi også hjælpe dig.
Du kan vælge om dit nye nummer skal være Hemmeligt Nummer. Ved Hemmeligt Nummer vi du stadig kunne findes i telefonbogen med navn og adresse, men telefonnummeret vil ikke være oplyst. Ved forespørgsel på Oplysningen (118) vil dit nummer heller ikke blive oplyst.

En anden valgmulighed er Udeladt Nummer. Ved Udeladt Nummer vil du slet ikke stå i telefonbogen, og ved forespørgsel på Oplysningen (118) vil man hverken kunne få oplyst navn, adresse eller telefonnummer.

Fundet på:
http://www.teledanmark.dk/hjemmetelefon/abonnementer/aendrnum.htm
Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 15:01 #12
visionmagic -> Nope...det starte med 73 og er indtil videre sporet til byren åbenrå.

microtec  -> Nope...heller ikke der.

Avatar billede dingkee Nybegynder
17. april 2001 - 15:03 #13
Kan vi ikke prøve at få nummeret så vi kan finde hvem der har det??
Avatar billede microtec Nybegynder
17. april 2001 - 15:04 #14
Hvis det ikke findes på http://194.239.190.101/nummerbank.pl kan du godt holde op med at lede.

Det er Teledanmarks officielle database, som opdateres dagligt. Alle de andre køber data derfra med 1-3 mdr. interval.

Det er 99,99% sikkert et \"udeladt\" nummer du leder efter. Det kan du ikke få oplyst nogen steder.
Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 15:04 #15
dingkee -> Nej...ønsker ikke at oplyse det.
Avatar billede microtec Nybegynder
17. april 2001 - 15:05 #16
Hvorfor prøver du ikke at ringe til nummeret?

Du kan jo bare undskylde dig med at du \"ringede forkert\" *s*
Avatar billede microtec Nybegynder
17. april 2001 - 15:06 #17
Tryk *31* foran nummeret når du ringer op.
Så kan man ikke se DIT nummer på en evt. nummerviser.
Avatar billede x_faze Nybegynder
17. april 2001 - 15:07 #18
microtec -> Er igang, men det må sq være en travl person, for der har været optaget i 3 timer.
Avatar billede lundkvist Nybegynder
13. maj 2001 - 20:46 #19
Prøv www.909.dk
Avatar billede microtec Nybegynder
13. maj 2001 - 21:23 #20
lundkvist >> Oplysningerne på www.909.dk er ældgamle. Den bliver opdateret med så lange intervaller, at den er så godt som ubrugelig. Teledanmaks www.dehvidesider.dk indeholder de samme typer oplysninger, men opdateres langt oftere.

x_faze >> er det ikke på tide at lukke spørgsmålet?
Avatar billede lundkvist Nybegynder
14. maj 2001 - 12:44 #21
Vil du ikke nok gi\' mig nogle point!
Avatar billede microtec Nybegynder
14. maj 2001 - 12:53 #22
lundkvist >> Du skulle nok ikke have sat alle dine 300 point på et enkelt spørgsmål. Og da slet ikke et, der var så simpelt ;o)
Avatar billede lundkvist Nybegynder
14. maj 2001 - 13:04 #23
næ men vil du ikke bare gi\' mig 10 point
Avatar billede microtec Nybegynder
14. maj 2001 - 13:15 #24
lundkvist >> Egentligt ville jeg gerne give dig 10 point for at lade være med at oprette en ny bruger (det er i mod reglerne).
Problemet er bare at hvis jeg gør det, vil der med det samme være en, der råber \"snyd\", og så bliver vi begge 2 slettet som bruger på Eksperten.
Du må igang med at besvarer nogen spørgsmål. Mon ikke der er noget du kan give svar på.

Velkommen for øvrigt. Jeg kan se du er helt ny bruger :o)
Avatar billede lundkvist Nybegynder
14. maj 2001 - 13:28 #25
Hvad mener du med at der er en der råber \'\'SNYD\'\'.

Hvorfor bliver vi så smidt ud?
Avatar billede lundkvist Nybegynder
14. maj 2001 - 13:30 #26
Jeg har 5 point men alligevel står der \'\'OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !\'\' hvordan kan det være?
Avatar billede microtec Nybegynder
14. maj 2001 - 13:37 #27
1. Der bliver råbt \"snyd\" fordi det ikke er tilladt at overføre point til en anden bruger, uden han har basvarret et spørgsmål.

2. \"OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !\" skal læses som at du må stille det samme spørgsmål 1 gang (det er jo også nok). Der er nogen, der kan finde på at stille et spørgsmål 10 gange for at opnå opmærksomhed (støj kaldes det).
Det har altså intet med dit antal point at gører.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. august 2001 - 10:07 #28
Luk nu spørgsmålet. Der er ikke sket noget i 3 mdr. og mon ikke du har fundet nummeret :o)