Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. september 2005 - 15:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg få denne driver?

hej.

mit grafikkort i min bærbar er blevet uotdated da jeg ikke har haft internet i lang tid. nu har jeg nettet men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilken driver det er jeg skal bruge...
jeg har ATI radeon mobility 9600/9700 series 128 mb.
og den driver jeg skal have fat i heder vist: 6.14.10.6422 eller noget... men kan ikke få det til at du...

hvor kan jeg finde den rigtige driver ?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. september 2005 - 16:03 #1
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. september 2005 - 16:22 #2
ja men hvad skal vælge ???

jeg har prøvet catalyst 5.9 men den sagde at jeg skulle kontrollere om jeg havde den nødvendige hardware da jeg installerede...
Avatar billede boxer Nybegynder
28. september 2005 - 16:27 #3
Avatar billede boxer Nybegynder
28. september 2005 - 16:28 #4
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. september 2005 - 16:33 #5
ok prøver lige... 2 sec
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. september 2005 - 16:35 #6
hvad er det for en mærkelig fil ?
den kan ike åbnes... der stå bare det er en fil
fil. ???
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. september 2005 - 16:36 #7
ahhh nu installerer den....
fordi jeg kom til at kalde den "k" tror jeg ;D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. september 2005 - 16:38 #8
mmm nu står der... tak for din interesse i catalyst...
dette software kan desværre ikke installeres på dit system... kontakt...... ?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. september 2005 - 16:40 #9
Jeg ved det ikke - den burde kunne installeres :o/
Avatar billede egr_sli Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:28 #10
jah.... det er ret mærkeligt...
når, jeg prøver at se om jeg ikke kan hitte ud af det alligevel...
der er nok ikke nogen der gider hjælpe denne tråd mere ud over dig self ;D
så du får bare pointene, da du i det mindste prøvede at hjælpe, det er lidt "tørt" at tage pointene selv....
hvis du gider at smide svar ?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:43 #11
Vi kan jo bare dele :o)

Ovenstående driver passer kun til xp. Hvad er dit styresystem?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:51 #12
Jeg kom lige i tanke om at det kan være at driveren skal hentes ved producenten af den bærbare.
Skriv lige navn og model så må vi se om der er noget at hente der.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. oktober 2005 - 14:20 #13
hej igen... undskyld ventetiden men som jeg nævnte før har jeg altså ikke internet så jeg må rende på biblioteket hele tiden når jeg skal tjekke min mail ;D

jeg har en fujitsu siemens amilo m 1420

(specs: 1.6 ghz  pentium m 735 (mener jeg)centrino
512 mb ddr ram, 60 gb harddisk osv osv...
mit styresystem er win xp pro.

Jeg mener bare jeg har hørt at det er en udgået model og at den ikke er i produktion længere... det er også en smule svært at finde den på google i dk eller kelkoo osv.
kunne det hjælpe noget måske ?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:52 #15
hej igen...
nu har jeg installeret driveren som ellers så ud til at være helt perfekt, men steam giver mig stadig den samme besked.
Til gengæld var dette den første driver som faktsik kunne installeres...
- men nu ser min baggrund også lidt mærkelig ud, nærmest dårlige farver syntes jeg, men jeg ved ikke om det også var der før.
Hvad skal jeg dog gøre ?
jeg mener at jeg har updateret driveren før uden problemer...
du har ikke flere ideer vel ?
Avatar billede boxer Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:34 #16
Et enkelt, men  jeg tvivler på at det virker.
http://www.fujitsu-siemens.com/support/
I menuen til højre er der en "Online Update"
Prøv den og se hvad den foreslår.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
24. oktober 2005 - 07:13 #17
hej igen...
jeg har ikke glemt dig, har bare været på efterårsferie og har først nu fået internet ;D
jeg kan ikke finde den driver du linker til, til sidst ?
men de andre virkede altså ik...
Avatar billede boxer Nybegynder
24. oktober 2005 - 07:34 #18
Hvis det er denne du mener:
Kommentar: boxer
Skal du huske at sætte flueben i: "I accept the license conditions"

Hvis det er denne:
Kommentar: boxer
Skal du gøre brug af "Online update" som findes til højre i menuen.