Avatar billede frantzen Nybegynder
27. september 2005 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se film på tv

Jeg skal have set en film på min tv skærm fra min computer, jeg kan godt se mit skrivebord på tv, men så snart jeg tænder for filmen er tv skærmen sort, og det er kun filmen for når jeg minemere, kan jeg se en sort ramme og skrivebordet rundt om, hva er der galt her.
Avatar billede draco999 Nybegynder
27. september 2005 - 13:41 #1
Hvilket grafikort har du`??
Avatar billede frantzen Nybegynder
27. september 2005 - 13:45 #2
MSI 4800 128mb
Avatar billede draco999 Nybegynder
27. september 2005 - 13:53 #3
Ja det kender jeg ikke helt.

Men på et Geforce kort der der der noget som hedder VIDEO overlay som du skal sætte til enten på begge skerme eller på skerm nr 2 så forsvinder det sorte billede, hvordan det virker på et MSI er jeg ikke helt sikker på men mener vist det er nogen lunde se samme
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2005 - 20:03 #4
brug ikke klon men kun tv skærm når du sætter filmen på play.