Avatar billede mancas11 Nybegynder
27. september 2005 - 10:55 Der er 9 kommentarer

Indstillinger for logon og logoff i WinXP Home

Jeg har et spørgsmål vedrørende lgoon/logoff ved opstart af windows. Ved opstart har jeg ikke mulighed for at vælge mellem de forskellige profiler der er på computeren.
Når jeg går start->kontrolpanel->Brugerkonti->"Skift måden, hvorpå brugere logger af og på", får jeg følgende meddelelse:"Det angivne modul blev ikke fundet."

Problemet er kommet efter en "pilfinger" har rodet med computeren...

Det er en bærbar med XP Home Edition, Service pack 2.

På forhånd tak,
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2005 - 10:57 #1
Smid din Windows CD i og start med at kør "SFC /scannow" i en kommandoprompt.
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2005 - 10:57 #2
Har du mulighed for at 'systemgendanne' til før der blev pillet?
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2005 - 11:00 #3
nva -> Har du haft held med Systemgendannelse ? (Jeg har endnu ikke)
Avatar billede mancas11 Nybegynder
27. september 2005 - 11:00 #4
Jeg vil helst ikke systemgendanne, da gendannelsespunktet er ret gammelt. Jeg prøver at smide CDén i og køre komandoprompten, hvad gør "SFC/scannow"??
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2005 - 11:01 #5
Den scanner dine Systemfiler igennem for fejl.
Avatar billede mancas11 Nybegynder
27. september 2005 - 11:07 #6
Jeg har ikke Win CD'en som er installeret på den bærbare her på mit arb. Jeg kan godt bruge en anden Win CD ik (samme version)??
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2005 - 11:08 #7
Det skal bare være samme version dvs. fx. Win XP home eller Win XP home m/SP1 eller Win XP home m/SP2
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2005 - 11:16 #8
leif -> jah - det har jeg faktisk;-) Men om det lige vil kunne rette dette problem vil jeg ikke garantere hehe.
Avatar billede mancas11 Nybegynder
27. september 2005 - 11:17 #9
Jeg er ikke klar over om der er SP2 på installations CD'en eller om den er blevet installeret efterfølgende, så jeg må vente med at scanne systemfilerne, til i morgen hvor jeg har installations CD'en.

Forløbig tak for hjælpen jeg lader høre fra mig i morgen!