Avatar billede zerocool Nybegynder
16. april 2001 - 22:09 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

hjælp eng. stil

nu sidder jeg her og finder ud af at jeg har en engelsk stil for til på mandag (ohh fuck!)
og så er spørgssmålet så hva fanden skal jeg skrive?

det skal være om en af disse ting

1. noget om en god bog jeg har læst (det har jeg aldrig så...)

2. nogle barndoms minder (nu når jeg sidder og tænker så må jeg ha haft en kedelig barndom for jeg kan ikke komme i tanken om noget)

3. dilemma (historien skal starte med det der står neden for)

noget med en eller anden makker der spørger en pige/kærste (ved ikke) om noget vilkårligt og så løber hun og pludselig sidder hun på en bænk i en park
(og så skal jeg fortsætte her fra)

hva mener i jeg skal skrive om. Hvis i mener nr. 3 hva skal den så fortsætte med??

/zerocool
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 22:13 #1
Skriv da om nr. 2........ Din lære kender vel ikke alt til din barndom, så nu har du muligheden for at komme med det største løgnhistorie om den gang du var med din far nede i golfkrigen eller om den gang du plukkede majs i gorgia....

Der er ingen ende af muligheder der...

-Anders
Avatar billede tunoxw Nybegynder
16. april 2001 - 22:16 #2
jeg vil også sige nummer to, og så bare opdigt noget sjovt, det er meget nemmere at skrive om, men hun hopper nok ikke på at din far var med i golfkrigen, og det vil slet ikke se godt ud til næste lære/elve med far og mor møde,... :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 22:19 #3
tunoxw.... Det var nu oxo bare et langt ude eksempel..*gg*
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. april 2001 - 22:20 #4
Læreren er sq da ligeglad med om det er rigtigt det du skriver, det gælder da bare om for hende at får dig til at skrive noget på engelsk.. (Sidder selv og sveder med en dansk stil TIL I MORGEN!)
Avatar billede zerocool Nybegynder
16. april 2001 - 22:20 #5
ja ok det var måske en mulighed er stadig åben for muligheder
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. april 2001 - 22:57 #6
ikke 3 da lærere hader historier, men skriv om nr 2..jeg har et par ideer til dig:

- skriv om dengang du mødte en hjemløs(kom ind på prblemer med hjemløse i andre land...sammenlign DK med andre lande)

- Skriv om din  ven der var nær døden da han kom ud for en bilulykke som barn(fortæl om de problemer med spiritu kørsel...sammenlign oxo)

- Fortæl om dine drømme(kom ind på drømmetydning o.s.v.)

- Fortæl om dengang Du så DK vinde til EM i fodboldt....og de gange du har set DK vinde i alt muligt andet(altså hvis din lærer er en rigtig \"dansker\" *GG*)

gider ikke at skriver mere.... :o)

/MN
Avatar billede zerocool Nybegynder
16. april 2001 - 23:06 #7
hmm det ser sq godt ud det her tror jeg vælger nr. 2 men der må stadig gerne kommer flere gode forslag til nr. 2
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. april 2001 - 01:01 #8
Jeg skrev faktisk engang nr 2. om hvordan vi sehjlede med oles far der var fisker til england og så the beatles (de var store dengang) og plukkede jordbær og det regnede osv osv osv. (bar løgn altsammen, men det gav et 11-tal)
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. april 2001 - 01:04 #9
Jo der var en vits du måske kan bruge (ang regnvejr) om den engelske politiker der blev spurgt hvorlange en mands ben skulle være og sagde de skulle være lange nok til at nå jorden, men det passer ikke i devonshire (hvor vi plukkede jordbær) for der skal de være 6 tommer længere. Mudder.
Avatar billede zerocool Nybegynder
17. april 2001 - 21:39 #10
he he he