Avatar billede whee Nybegynder
21. september 2005 - 21:54 Der er 7 kommentarer

Frontpage Extensions virker ikke ordentligt

Hej!
1. Jeg har installeret Frontpage 2002 på Windows server 2003.
2. Jeg har installeret Sharepoint.
3. Jeg har oprettet en bruger på maskinen.
4. Jeg har extented en konto i IIS til denne bruger.
5. Brugeren kan uploade via http til webstedet.
6. MEN(!) .... HTML forms udgivet via Frontpage duer ikke.

Fejl:
FrontPage Error.
User: please report details to this site's webmaster.
Webmaster: please see the server's application event log for more details

Jeg kan ligeledes heller ikke få adgang til webadmin fra sharepoint. Den prompter mig for en bruger, men lige meget hvilken bruger jeg forsøger med så får jeg IKKE adgang.

Da jeg er lidt desperat gives der 120 point for den hjælp der skal til for at jeg får løst problemet!
Håber på at en klog sjæl kan hjælpe mig her.
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 22:05 #1
1 hvad står der i din log filer ?
2 har du været inde og aktivere fronpage extensions for det pågældende website ?
Avatar billede whee Nybegynder
21. september 2005 - 22:16 #2
1. Det eneste jeg kan finde i aplicationslog er "Added scope d:\www\domænenavn.dk\ to index.
2. Ja, jeg har udvidet websites til 2002 extensions via IIS. Der er full control på brugeren's permissions i øvrigt.

Hvis jeg prøver at "IIS - All tasks - Check server 2002 extensions" for det pågældende website, ja så prompter den username og password. Herefter samme problem som ovenstående med at man ikke kan logge på.
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 22:21 #3
har du tilføjer adressen (altså din IP adresse) til intranet zonen, det hjælper tit (da den zone er meget mindre restriktiv i forhold til normal zonen)
Avatar billede whee Nybegynder
23. september 2005 - 00:08 #4
Jeg har nu tilføjet IP'en til zonen. Resultatet forbliver desværre stadig det samme.
Men ellers en god ide :)
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 00:13 #5
hmm mysisk, har ikek lige et bud umiddelbart, må jeg lige tænke lidt mere over :/
Avatar billede whee Nybegynder
28. september 2005 - 23:40 #6
Jeg er stadig ikke kommet nærmere en løsning.. :-( Er det nogle der har en ide?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:21 #7
brug for mere hjælp ?