Avatar billede masol Nybegynder
21. september 2005 - 20:43 Der er 1 kommentar

Stregtegning af en gartner og en vinduespudser

Jeg skal bruge en stregtegning af en gartner og en vinduespudser i en høj opløsning.
Er der nogen der kan hjælpe med det? Alternativer til hvordan jeg selv kan lave tegningerne modtages også meget gerne.
På forhånd mange tak:-)
Avatar billede ni Nybegynder
21. september 2005 - 21:21 #1
ok, det lyder som noget til firmabrug..? :)

du kan tegne det i windows paint, hvis du er god til at bruge mus, eller tegne det i haanden og scanne det ind, og hvis du har freehand kan du bruge det til at konvertere dit bitmap til vectorgrafik (streger..) eksportere det til illustrator arbejde videre med det der, hvis du har illustrator. ellers er det letteste nok bare at tegne det som stregtegning fra starten i haanden paa et papir og saa bagefter vha kalke tegne de vigtigste streger op bagefter.