Avatar billede woodplace Nybegynder
21. september 2005 - 20:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server med webadmin

Jeg har i øjeblikket en server men red hat stående, og den har jeg så prøvet at installer Plesk (http://www.sw-soft.com) på, men det har vær gang resultert i at den døde for mig.
Så det jeg søger, er enten en distro med webadmin, eller et webadmin mondul som ikke ligger min server ned.

Har i nogle forslag?

MVH
woodplace
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. september 2005 - 20:49 #1
Som webadmin vil jeg anbefale at du kikker på webmin

http://www.webmin.com/
Avatar billede ffn Nybegynder
21. september 2005 - 23:12 #2
Måske fordi plesk kræver en licens at du ikke kunne få den til at virke - lol!!
Avatar billede woodplace Nybegynder
22. september 2005 - 06:36 #3
att: ffn: [Plesk kræver kun licens hvis det skal administrer mere end et domæne, og en email konto.
Og jeg kan godt få det til at virke, i nogen grad, men efter et par dage dør maskinen.]
att: bufferzone: [Det set jo ganske godt ud.
Jeg tror nok at jeg har prøvet det før, men det er flere år siden, så der er nok sket en del siden.]

Jeg tar gerne imod flere forslag. Jeg fortrækker selvfølgeli freeware, men er vilig til at betale for det, hvis der dukker et eller andet fantastisk op.

MVH
woodplace
Avatar billede woodplace Nybegynder
28. september 2005 - 06:51 #4
Det virker jo fantastisk.