Avatar billede jabberdino Nybegynder
18. september 2005 - 09:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode til computeren

Hej,

Ved ikke om man skulle skrive her men hvordan kan jeg opsætte en adgangskode på min computer. Jen mener at når computeren er tændt, kan der være en adgangskode før man kan gå ind til selve computer.

Tak
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. september 2005 - 09:48 #1
Til at logge ind i windows, eller når den starter op ?
Avatar billede screem_brille Novice
18. september 2005 - 09:50 #2
kontrolpanelet -> bruger konti fæt flueben i brugere skal indtaste adgangskode (det kan afvige lidt, da jeg har en engelsk version, og kan ikke huske den danske ordlyd)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. september 2005 - 10:09 #3
Du får lige den danske:

Start -> Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Ændring af en koto -> Klik på din konto -> Oprette en ny adgangskode
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. september 2005 - 10:12 #4
Avatar billede jabberdino Nybegynder
18. september 2005 - 10:13 #5
Jeg har prøvet det med  "Oprette en ny adgangskode" men jeg har flere bruger og de andre kan stadigvæk gå ind.

Jeg vil have en afgangskode FØR man kan komme ind in computer når man starter op.

Tak igen.
Avatar billede screem_brille Novice
18. september 2005 - 10:26 #6
ingen yderlige hjælp herfra, selvom jeg desværre har givet dig svaret.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2005 - 10:35 #7
Der er kun en vej fremad og det er at tjekke med "blacklisten" før man kommenterer der er helt enkelt kaotiske tilstande her på eksperten efterhånden
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. september 2005 - 10:38 #8
(Tak <screem_brille> + <helgec>)
Avatar billede screem_brille Novice
18. september 2005 - 10:59 #9
majsmarken og helgec. laver en artikel i løbet af den uge vi kommer ind i som fortæller hvordan en brugbar blacklist til FF installeres, og er igang ved at få det til at virke til IE også, er et dejligt stykke værktøj ;) (har allerede hjulpet mit mentale filter en hel del gange)*G*
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2005 - 12:43 #10
Gå bare igang jeg melder mig som donor med "suspected name" en mass
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. september 2005 - 20:10 #11
(Der blev helt stille her?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. september 2005 - 23:33 #12
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede jabberdino Nybegynder
19. oktober 2005 - 21:27 #14
Get a fucking life you pricks