Avatar billede pj-2002 Nybegynder
16. september 2005 - 13:41 Der er 1 kommentar

MSI program 3D!Turbo Experience viser ikke main vinduet

Jeg har et MSI 6600GT og vil benytte det medfølgende overclocknings- og overvågningsprogram 3D!Turbo Experience.
Programmet er et browser baseret.
Efter installation af programmet starter det og ligger i taskbarens højre side. Her skal man så vælge Main Window - det gør at browser starter og skal vise et billede med controller for grafikkortet. Men jeg får blot et BLANKT browser billede.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret uden bedre resultat.
Jeg har søgt hjælp på MSI's site i FAQ - nul hjælp at hente og her kan jeg hellere ikke se at det er muligt at spørge om hjælp!

Har nogen oplevet fænnomenet og løst det?
Er der et alternativt program der kan anbefales for overvågning af temp/hastighed mv. - NB ikke Coolbits det giver ikke de adgange det lover i forbindelse med mit grafikkorts dialog i egenskaber.

Hilsen
Preben
Avatar billede pj-2002 Nybegynder
16. september 2005 - 13:44 #1
Tilføjelse: Kører W2K og alt omkring Explorer ER opdateret.