Avatar billede real_icebear Nybegynder
16. september 2005 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Info om sharp LCD

Jeg har et lcd display som jeg skal sætte til en fpga og få skrevet noget data ud. Jeg har bare et problem jeg har ikke noget data på displayet, og jeg har ikke rigtig lyst til at gå ud og købe et nyt. Så jeg ville høre om der er nogen her som har noget info om nedestående display, benforbindelser og ligende.

Det er et grafisk LCD fra SHARP med model nummer lm32007p
størrelse 320x240.

Jeg har prøvet og skrive til sharp, men det eneste de kunne sige var at det var et gammelt display og de havde ikke noget info im det mere. Så håber der er en derude med det.

Her er et billed af det hvis det kan bruges til noget http://www.graphic-lcd-lcds.shopeio.com/inventory/enlargeimage.asp?id=484

Hilsen Martin
Avatar billede enriko Nybegynder
13. april 2008 - 22:21 #1
Lukker du  spm?
Avatar billede real_icebear Nybegynder
14. april 2008 - 07:13 #2
lukket