Avatar billede ni Nybegynder
15. september 2005 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Acces denied ved klik paa Document and settings "username"mappe

Jeg har installeret XP Pro SP2 US paa en ny HD og har den gamle system disk med praecis samme version af XP, paa som slave nu. Jeg har brug for nogle filer som ligger paa den gamle desktop hvilket vil sige nede i Documents and settings under min bruger, men naar jeg prover at gaa ned i den folder, faar jeg "acces denied". jeg har valgt properties paa mappen og fjernet read only, som var den eneste box der var markeret.

Jeg havde password paa denne user paa den gamle HD som nu driller og taenkte at det maaske er her problemet ligger. Disken fejler ikke noget, jeg kan sagtens naa filer i andre mapper.

Jeg har ikke mulighed for at boote paa det drev mere, da det bundkort er doedt og mit nye er af andet fabrikat. Hvad goer jeg for at naa mine vigtige filer?

Venlig hilsen
Kasper
Avatar billede kabbak Professor
15. september 2005 - 23:18 #2
Avatar billede ni Nybegynder
16. september 2005 - 02:08 #3
Tusind tak, dit foerste link var svar nok. Saa har jeg ogsaa laert lidt om tilladelser. :)
Avatar billede kabbak Professor
16. september 2005 - 08:09 #4
et svar ;-))
Avatar billede hcma Novice
17. september 2005 - 10:57 #5
ni >>  for at kabbak kan få sine vejfortjente point, skal du hoppe ned til venstre, marker kabbak's navn og tryk så på accepter.