Avatar billede bms Nybegynder
15. april 2001 - 20:56 Der er 9 kommentarer

Opdatere favicon ?!

Hey... Det sk*de favicon - hvordan får man det opdateret. Har ændret det på mit site, og min PC viser fint det nye. Men min bærbare viser den gamle favicon - selvom den slet ikke ligger på serveren og alle genveje, midlertidige filer, og oversigten over besøgte sites slettes.

Så hvordan pokker får man den til at acceptere at der altså er en ny favicon?
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 20:58 #1
Prøv at adde siden til foretrukne, evt. trykke Ctrl + F5 (powerupdate) og så skal det være IE 5.0+ før det virker! ;o)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. april 2001 - 20:58 #2
Har du prøvet at trykke opdatere på den bærbare, har nogle gange samme problem på min hp
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. april 2001 - 20:58 #3
4 fucking sec.
Avatar billede bms Nybegynder
15. april 2001 - 21:02 #4
hey guys - ja - jeg har naturligvis prøvet med reload (også Ctrl + F5 udgaven) - but nada!
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 21:04 #5
Du har også prøvet at tilføje til Foretrukne? Og du er sikker på det ikke er en IE 4.0 der gemmer sig på den bærbare?
Avatar billede bms Nybegynder
15. april 2001 - 21:09 #6
jaja... Prøvet alles - og det er ver. 5.5 (og den viser i øvrigt den gamle favicon)
Avatar billede thomasskov Nybegynder
05. maj 2001 - 01:18 #7
www.favicon.com står der 2 muligheder for hvordan du ændrer/opdaterer dit favicon. Det står så vidt jeg husker nederst på siden.
Avatar billede smms Nybegynder
05. maj 2001 - 01:23 #8
IE5.5 har problemer med favicon
så det virker ikke ordentligt
Avatar billede roadkill Nybegynder
17. juni 2001 - 22:20 #9
Du skal slette din history og dit bookmark af siden. Så forsvinder favicon\'et osse.