Avatar billede giendr Nybegynder
11. september 2005 - 15:21 Der er 5 kommentarer

jsp godt til prototyper?

Hvis man ska lave nogle hurtige prototyper, er det så godt at bruge jsp?

hvorfor/hvorfor ikke?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2005 - 15:26 #1
Hvis du er meget erfaren med Java og du kan leve med noget JSP som
ligner PHP og ASP når det er værst, så kan det vel godt bruges til prototype.

Men generelt vil jeg ikke finde det specielt velegnet til prototyping.
Avatar billede giendr Nybegynder
11. september 2005 - 16:00 #2
Hvorfor er det ikke velegnet til prototyping?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2005 - 16:05 #3
java har ret strenge krav til syntax og type korrekthed => hvis ikke du kender
java så skal du bruge meget tid på syntax

hvis java skal laves rigtigt med en pæn seperation mellem layout (HTML tags) og
kode logik (Java kode) så skal der laves en masse seperate filer som skal
ligge de rigtige steder, passe sammen, compiles etc.

JSP vil ikke stå øverst på min liste til noget hurtigt prototyping
Avatar billede arne_v Ekspert
29. september 2005 - 20:21 #4
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2005 - 20:31 #5
??