Avatar billede lehmann Nybegynder
11. september 2005 - 11:52 Der er 13 kommentarer

Vurdering af nyt Dating Site

Hej,

i forbindelse med start af et nyt site, ønsker jeg en vurdering fra jer. Både rent designmæssigt, men også funktionaliteten i det. Er det brugervenligt?

Se :
http://www.datingbasen.dk

Håber på feedback, så det kan blive bedre.

På forhånd, tak!

Mvh.
DatingBasen.dk
Avatar billede udvikler Nybegynder
11. september 2005 - 12:12 #1
Simpelt og flot.
Dog synes jeg at du godt kunne placere menu'en et andet sted end forneden.
Jeg lagde først mærke til den efter et stykke tid! :)
Avatar billede yezbarh Nybegynder
11. september 2005 - 12:25 #2
Mht. til menuen, som Aco siger - nederst, passer ikke på.
Sæt den øverst, ved det røde, det vil være perfekt.

Jeg lagde _slet_ ikke mærke til den :)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
11. september 2005 - 12:36 #3
Simpelt, og enkelt men:
enig med -aco- mht. bundmenuen, den bør enten være et andet sted, eller have en fast placering på skærmen, eks. hvis man vælge presse / kontakt, så hopper den op til at være som center på skærmen.

Jeg formoder du er ude på at putte reklamer i siderne - eller kunne man da godt benytte hele skærmen.

Rundtur er tom, men jeg formoder du stadigvæk arbejder på siden.

Jeg har et-eller-andet om at den er for steril, kan ikke lige sætte ord på det, men som datingside, da mangler et eller andet. der løfter den over andre datingsteder.
min første umiddelbare tanke, når jeg ser forsiden, er at det her er endnu et hurtigt forsøg på at skaffe lidt kapital på at datingsteder er så moderne, men klikker man lidt rundt, så er der at ligevel er der et godt stykke arbejde, og der er noget indhold i sagen. Men forsiden fortæller det bare ikke.

Har du brugt et template? eller er den bygget fra bunden
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
11. september 2005 - 12:45 #4
Glemte en lille ting :-) De ser da meget søde ud, de små piger, der kan findes på search
Avatar billede udvikler Nybegynder
11. september 2005 - 12:48 #5
Du skal især tænke over det som halvamatoer siger:

Når du laver en side, er det vigtigste du skal tænke på er hvad der gør dit side bedre end andre dating sites. Hvad gør den mere spændene ?
Avatar billede lehmann Nybegynder
11. september 2005 - 13:49 #6
Hej,

tak for de gode kommentarer. Sitet er lavet efter et template, men ændret lidt.
Ser måske nok lidt steril ud, men kan nu godt lige en simpel forside.

Menuen for neden er kun lavet til browsere, der ikke er logget ind, eller browsere, der ikke kan vise frames. (findes der nok alligevle ikke flere af;))

Efter login kommer menuen frem i toppen af siden. Dog ikke de kedelige ting som betingelser m.m.

Vedr. at den hopper til center på siden må jeg have fikset.

Har pt. ikke planlagt reklamer på siden. Måske senere. meget senere....

Hvad gør dette site anderledes end andre???
Søgemetoden efter login. Der er mulighed for at søge på flere faktorer end andre sites. Ved avanceret søgning kan man næsten søge efter alle faktorer. Ellers er der ikke meget forskel.

Flere kommentarer?

Tusind tak for jeres bemærkninger indtil nu. Kan virkeligt bruge det!

Mvh.
Berthel, Datingbasen.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
11. september 2005 - 14:47 #7
hmm... hvor er 'vestjylland'.. :P
Avatar billede udvikler Nybegynder
11. september 2005 - 14:55 #8
Hvad har det med hans spørgsmål at gøre ? :S
Avatar billede domaz.dk Novice
11. september 2005 - 15:09 #9
at man kan ikk søge efter en partner i 'vestjylland'... det syns jeg ikk er ret brugervenligt for mig f.eks. der bor i vestjylland... :)
Avatar billede lehmann Nybegynder
11. september 2005 - 15:23 #10
Hej,

vestjylland er ifølge postdanmark postnumre ml. 4000-4999.
Er det ikke korrekt?

Mvh.
Berthel, DatingBasen.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
11. september 2005 - 15:24 #11
tvivler jeg på... eftersom jeg bor i Esbjerg V og det er 6710...
Avatar billede cpufan Juniormester
11. september 2005 - 20:34 #12
du kan desværre ikke bruge postnumre til at finde vestjylland.
6700 esbjerg vestj.
7000 fredericia (øst)
7500 holstebro vest
7400 herning midtjylland
Avatar billede alexander_j Nybegynder
17. september 2005 - 10:55 #13
Med det billede på forsiden, så henvender I jer primært til heteroseksuelle mænd - kvinderne og de homoseksuelle er ikke umiddelbart målgruppen ser det ud til.

En datingside der består af heteroseksulle mænd er dødsdømt - I bliver nød til at henvende jer til kvinderne- hvis kvinderne først er der, så skal mændene nok også komme - det har diskotekerne da fundet ud af for længst!