Avatar billede bandit1 Nybegynder
10. september 2005 - 18:42 Der er 4 kommentarer

opsætning af netværkspriner med smcbr14up router/canon mpc190

Hej med jer.
Sidder med en smcbr14up router med en indbygget printserver, og har en canon smartbase mpc190, så langt så godt.
Routeren har en usb indgang, sætter mpc190 i, og der er intet lys i routeres usb kontrol lampe, prøver så alle de forslag som de forslår i brugsanvisnigen, men lige meget hjælper det.
Man kan få den til at udskrive en tetside til printeren, men den kommer aldrig ud, man kan også se i routeren at usb porten ikke er aktiv, har været routeren igennem for at se om der er noget, der skal sætte til og det er der ikke.

Er det mig eller skal man bare skyde sin priter*G*

Jeppe
Avatar billede kenp Novice
10. september 2005 - 19:37 #1
Ja du skal vist bare aflive den ;) men det lyder som om at din printer ikke understøtter en printserver. også er det svært at få det til at virke.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
10. september 2005 - 19:52 #2
Tja men navie mig, troede bare at det var i vinkel, når den kan køre på en xp maskien som netværksprinter*  :-)
Avatar billede kenp Novice
10. september 2005 - 19:52 #3
Beklager... Men sådan er det desværre ikke skruet sammen.
Avatar billede ves Nybegynder
12. september 2005 - 07:49 #4
Det er rimeligt nemt at checke.
Sæt din printer i din computers USB port. Hvis XP finder den og du kan udskrive til den, er den i orden og det er routeren det er galt med.
Kontakt da din forhandler og bed ham om hjælp eller gå ind på Router producentens hjemmeside og find et hotline nummer.