Avatar billede martinellekilde Nybegynder
08. september 2005 - 16:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

LIdt hjælp her tak. Yahoo Search !

Ligger inde med et problem. Problemet ved jeg ikke hvordan er opstået, men det kommer tilbage gang på gang, selvom at jeg har HIjacket det.. Kan nemlig godt se hvilken en der skal hijackes.

Problemer er at hvis man skrive ren URL adresse så nogle gange istedet for at gå ind på den givne adresse man har skrevet så går den ind på en Yahoo søgemaskine..

Hvis der er nogle der giderh hjælpe der det sødt! :D
Avatar billede fromsej Praktikant
08. september 2005 - 16:28 #1
Må vi se en frisk Hijackthislog?
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
08. september 2005 - 16:30 #2
3 sek
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
08. september 2005 - 16:50 #3
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 16:49:56, on 08-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE\opware32.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Lydia\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8VU7MZIP\hijackthis[1].exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~2\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetIcon] C:\Program Files\SMSC\Seticon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Omnipage] C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE\opware32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~2\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
08. september 2005 - 16:50 #4
og så lidt hilfe.. :D
Avatar billede fromsej Praktikant
08. september 2005 - 17:12 #5
Der er ikke noget i loggen.
Er det når du skriver forkert at den gør det?
F.eks http://eksppertten.dk
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
08. september 2005 - 17:15 #6
nej det kan sagtens komme når man skriver den rigtige adresse.. det kommer nogle gange og andre gange kommer det ik..

//martin
Avatar billede fromsej Praktikant
08. september 2005 - 17:17 #7
Hmm, det bliver lidt med spredehagl så.

Hent denne fil:

http://www.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Højreklik på den og vælg udpak - følg instruktionen, så du ender med at have en mappe iereg, med en fil, der hedder iereg.bat inden i. Dobbeltklik på iereg.bat og lad den køre færdig.

Åben Internet Explorer og klik på Funktioner -> Internet indstillinger og klik på Slet filer, vælg også at slette off-line indhold ved at sætte fluebenet.

Hent [url="http://www.macecraft.com/downloads/RegSupreme_setup.exe"]Regsupreme[/url], kør programmet og fjern alt hvad det finder.

Start programmet, du kan vælge sprog ved at klikke på Language på øverste bjælke.
Flyt prikken til Ekstra Grundig.
Klik på Start, når den er færdig, klik på Vælg øverst til venstre, klik på alle.
Klik så på Orden nederst til højre, skriv et navn i Backupvinduet der kommer frem og klik OK.
Så kører det.
Kør scanningen to-tre gange.
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
08. september 2005 - 17:44 #8
umiddelbart vil jeg sige det hjælper.. men bare smid et svar så ser jeg på imorgen om jeg giver dig pointene, hvis det virker.. :D

//martin
Avatar billede fromsej Praktikant
08. september 2005 - 18:04 #9
Det håber jeg da, ellers må vi finde på noget andet.
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
26. september 2005 - 22:19 #10
virkede dog ikke, men du får pointne da du var så hjælpsom!

// martin
Avatar billede fromsej Praktikant
27. september 2005 - 18:12 #11
Jo tak, men har du fået det løst nu?