Avatar billede kdissing Nybegynder
06. september 2005 - 09:27 Der er 7 kommentarer

Downloade wmf fil

På TV2Fyns hjemmeside ligger et indslag som jeg gerne vil lægge ud på vores intranet (ikke med link, da nogle ikke har ekstern internet tilgang.) Hvordan downloader man en wmf fil?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. september 2005 - 09:34 #1
kom med et link ?
Avatar billede kdissing Nybegynder
06. september 2005 - 10:03 #2
Det er en udsendelse der ikke er vist endnu. Så du kan tage et hvilket som helst klip fra TV2Fyn som eksempel. Eller skal der specielt software til?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. september 2005 - 10:09 #3
Ømh ja.. det er vma er det ikke, sikkert DRM beskyttet..

Du skal nok have fat i noget der kan rippe det, du kan ikke direkte gemme det.. piratgruppen omtaler vist sådanne på deres side..
Avatar billede kdissing Nybegynder
06. september 2005 - 10:14 #4
Okay jeg troede det var fuldt lovligt. Så kontakter jeg TV2Fyn og spørger istedet.
Avatar billede jokkejensen Novice
06. september 2005 - 10:41 #5
Det kan sagtens være lovligt.. alt der ligger på piratgruppen er lovligt.. Men det er mere brugen af softwaren..

http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=506
Avatar billede screem_brille Novice
06. september 2005 - 10:46 #6
spørgsmålet har været fremme før, og kan man se det direkte på deres hp, er det i sagens natur også lovligt at have på ens maskine (da det pr automatik kommer tila t være i ens temp filer, men andre programmer kan også gemme wma streams) f.eks net transport fra xi
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:11 #7
brug for mere hjælp ?