Avatar billede lighthouse Nybegynder
06. september 2005 - 00:04 Der er 1 kommentar

Fejlmeddelse ved brug af Media Jukebox til at brænde med

Jeg har en HP Pavillion med internt dvd-/cd-rom brænder. Men det er ikke altid, den virker efter hensigten. Når jeg bruger det til pc'eren medfølgende software Sonic kan jeg lave 1:1 kopier af msuik cd'ere uden problemer. Jeg kan også brænde mp3-filer til en data-cd-rom.
Men bruger jeg et andet program, f.eks. Media Jukebox, så brænder den kun oversigt over indhold på cd-rom'en, og går derefter i stå med følgende fejl-meddelese: A device error occured. error number is 1051. error data is KEY:5ASL:21:ASCQ:2.

Den friske cd-rom er ødelagt og kan ikke brændes på længere, men den indeholder kun en oversigt over de numre, der ellers skulle have været brændt på cd-rom'en. Er der nogen, der kan give en forklaring?
Avatar billede lighthouse Nybegynder
06. september 2005 - 22:28 #1
Vil lige tilføje et spørgsmål: er det en software-fejl eller en hardware-fejl? Det er vel mest sandsynligt et software-fejl, hvis brænder virker med andre brænde-software end Media Jukebox.