Avatar billede jan_man Nybegynder
02. september 2005 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reklamer blokerer for tastaturtryk

Hejsa

Jeg har på det seneste været udsat for en lille, men ikke desto mindre mere irriterende ting ved reklamer på hjemmesider - eller hjemmesider med forskellige flash-spil (eller hvad de spil nu hedder).

Og når jeg siger reklamer så tænker jeg på de hersens skiftende bannerreklamer, hvor der forskellige udbydere - 30 sekunder med reklame for en virksomhed, og derefter 30 sekunders reklamer for en anden virksomhed.

Og når jeg så lige så fredeligt sidder og spiller et spil, der kræver tasturtryk f.eks. piletaster for at styre et eller fly, så oplever jeg næsten ved hver gang reklamerne skifter at mine tastaturtryk bliver deaktiveret - hvilket resulterer f.eks. i at mit fly styrter (eller hvad man nu ellers har gang i).

Er der andre der oplever disse små, men irriterende fejl ved reklamer???

Jeg fuldt ud indforstået med at der skal være reklamerbanner på hjemmesider, og gerne med flere virksomheder på samme banner. Men det her skræmmer jo faktisk de potentielle kunder væk, hvis man ikke kan få lov til at bruge hjemmesiden som den reelt var tænkt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. september 2005 - 13:46 #1
... har du et eksempel / link på en sådan spilleside ?
Avatar billede jan_man Nybegynder
02. september 2005 - 13:55 #2
Hej majsmarken

Ja, jeg har godt et eksempel. Det er godt nok fra en fransk side, men det gør jo ikke problemet mindre :o)
Man kan da heldigvis klikke på et flag, for at få det oversat til engelsk.

Adressen er:
http://www.uzinagaz.com/
Avatar billede jan_man Nybegynder
22. januar 2006 - 19:10 #3
Spørgsmål lukket