Avatar billede borrisholt Novice
01. september 2005 - 22:22 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

Hvad skal katten hede ?

Jeg har foræret mig selv en kat i fødelsdagsgave !!! de bedste gaver får jeg altid fra mig selv. Som fx. her til jul fik jen en ny forstærker og en DVD afspiller.

Nå nok om det ...

Her er et link til katten :
http://www.123hjemmeside.dk/katteri-tuttenhoffer/608505

De to øverste billeder ... Den hedder Cleo i dag, og det synes jeg ikke er et super navn.

Måske nogle af jer kan hitte på noget nyt katten kan hede ?

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
01. september 2005 - 22:26 #1
Jeg bør lige nævne det er en hun kat !

Jens B
Avatar billede nielle Nybegynder
01. september 2005 - 22:28 #2
Katinka (som i Kat -inka)
Katla (som i Kat -la) en væmmelig drage fra "Brødrende Løbehjerte"
Hemish (som i Hey mis!)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
01. september 2005 - 22:32 #3
Jeg synes faktisk CLEO er et godt navn til hende. Der er lidt majestæt over hende og man kunne jo tænke lidt tilbage til Cleopatra...

Men ellers en rigtig flot kat:-)
Avatar billede kalp Novice
01. september 2005 - 22:39 #4
Lilo... teddy... :)
Avatar billede hexya Nybegynder
01. september 2005 - 22:39 #5
Flot kat ja, så hvad med Hexya (som i hexya) :^)
Avatar billede blanken Praktikant
01. september 2005 - 23:34 #6
Giver de andre ret i at du har givet dig selv en rigtig flot kat. Og derfor skal hun da også have et navn derefter. Jeg kunne remse en masse op, men vælger at give dig alle mulighederne via denne:

http://www.dmm.dk/kattenavn.php

Håber at dette kan hjælpe dig. Held og lykke med hende.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. september 2005 - 00:53 #7
Skal den ikke hedde Delphi jens?  ;-)

mvh
Mads
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
02. september 2005 - 02:26 #8
"Jeg har foræret mig selv en kat i fødelsdagsgave !!! de bedste gaver får jeg altid fra mig selv."
.... pudsigt du så allerede vil sælge den !!!

Køb/salg er som bekendt ikke tilladt her på eksperten. Synes du har formået at omgå denne regel på snedigste vis.
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. september 2005 - 02:52 #9
Aramis (fra de 3 musketerer)
Avatar billede nielle Nybegynder
02. september 2005 - 07:26 #10
Miska
Katja
Avatar billede dytti Novice
02. september 2005 - 08:02 #11
Jeg har selv haft en stor maine coon. den hed: forbandede møjkat???
Hvorfor?? De gør alligevel kun hvad de selv vil, og kommer aldrig når man kalder på dem.

(selvfølgeig kun en joke. Jeg elsker katte :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. september 2005 - 08:06 #12
... tihi - du blev smittet fra
http://www.hardwarekast2005.frac.dk/
showet ? ...

http://www.majsmarken.net/frac/majsmarkenkat/index.htm

Har du en passende grill som passer i størrelsen ?

<bob-bob1>: Det/de billeder som <borrisholt> linker til er jo hvorfra katten er KØBT...
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2005 - 08:21 #13
bob-bob1>> Er du stiv ?
1) Jeg har først fødelsdag den 19.
2) For man kan sælge noget kræver det at man ejer det!
3) Jeg bor ikke på Bornholm
4) Jeg kan først hente katten den 23.
5) Hvis ikke du har noget konstruktivt at byde på, så ......

Alle i andre >> Rigtig mange fine forslag. Enkelte af dem tænker jeg mere over en andre. Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt tid endnu, og så lover jeg at poste nogle fotos af katten når jeg får den hjem.

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2005 - 08:22 #14
majsmarken>> Vrøvl og løse rygter ..... ;o) Jeg klappede da kun lidt på dine katte.

Jens B
Avatar billede hmann Nybegynder
02. september 2005 - 08:29 #15
Hvis den er majestætisk så "Duchess" (fra Aristocats) eller "Sarabi" (Simbas mor i løvernes konge)

..eller "Nala" (Løvernes konge)
Avatar billede martin_moth Mester
02. september 2005 - 08:39 #16
Jeg foreslår følgende:

Abbelone, Abbie, Abeline, Abelone, Abigael, Abigail, Achena, Ada, Adalina, Adane, Adda, Addie, Addy, Adea, Adela, Adelaide, Adele, Adèle, Adelena, Adelfine, Adelgunde, Adelheid, Adelhejd, Adelina, Adeline, Adi, Adia, Adie, Adina, Adine, Adolfine, Adolphine, Adriana, Adriane, Adrienne, Ady, Agate, Agatha, Agathe, Agda, Agga, Aggi, Agna, Agnes, Agnès, Agneta, Agnete, Agnetha, Agnethe, Agny, Aia, Aicha, Aida, Aila, Aili, Aima, Aimèe, Aimi, Aimy, Aina, Aino, Aisha, Aishah, Aja, Ajatsa, Ajo, Akeleje, Akita, Akseline, Aksinja, Alaia, Alaine, Alba, Alberta, Alberte, Albertha, Alberthe, Alberthine, Albertina, Albertine, Albina, Albine, Aleia, Aleksandra, Aleksandrine, Aleksia, Alessandra, Aleta, Alett, Alette, Alexa, Alexandra, Alexandrina, Alexandrine, Alexia, Alexie, Alfa, Alfhild, Alfrede, Alfrida, Alfride, Alfrieda, Alfriede, Algea, Alia, Alice, Alicia, Alida, Aliena, Alikka, Alina, Aline, Alis, Alisa, Alise, Alison, Alita, Alitha, Alitta, Alitza, Aliz, Allaine, Allette, Allice, Allie, Allis, Ally, Allydia, Alma, Almine, Aloisia, Alona, Alryda, Alva, Alvild, Alvilda, Alvilde, Alvina, Alvine, Alvira, Alwine, Amalia, Amalie, Amanda, Ambrosia, Amelia, Amelie, Amèlie, Amilia, Amilla, Amina, Aminah, Amine, Amira, Amola, Amy, Ana, Anastaja, Anastasia, Anastasija, Anastasja, Anastassia, Anastazia, Anaya, Ancia, Andersine, Andrea, Andrèe, Andriette, Andrine, Ane, Anèe, Anegrete, Anegrethe, Anelise, Anella, Anelle, Anemarie, Anemette, Anemone, Anete, Anethe, Anett, Anetta, Anette, Angela, Angèla, Angelica, Angelie, Angelika, Angelina, Angeline, Angelique, Angèlique, Angelita, Ani, Ania, Aniara, Anica, Anick, Anie, Aniela, Aniella, Aniet, Anika, Aniki, Anilla, Anina, Anine, Aninna, Anisa, Anise, Anisette, Anissa, Anita, Anitha, Anitta, Anja, Anjelica, Anjila, Anka, Anke, Ankie, Anli, Anline, Ann, Anna, Annabell, Annabella, Annabelle, Annabeth, Annagrete, Annagrethe, Annakarin, Annali, Annaline, Annalis, Annalisa, Annalise, Annamarie, Annamay, Annamette, Annamie, Annasofie, Annastasia, Annbeth, Annbrit, Annbritt, Anne, Annebell, Annebelle, Annebet, Annebeth, Annebirgitte, Annegitte, Annegrete, Annegrethe, Anneke, Anneken, Annelene, Anneli, Annelie, Anneliese, Anneline, Annelis, Annelisa, Annelise, Annelouise, Annemari, Annemarie, Annemette, Annemie, Annemona, Annemone, Annesofie, Annet, Annete, Anneth, Annethe, Annett, Annette, Anngrethe, Anni, Annia, Annica, Annie, Annielle, Annik, Annika, Annike, Annikki, Annina, Annine, Annisette, Annita, Annitta, Annizette, Annli, Annlil, Annlisa, Annlise, Annmari, Annmarie, Annsofi, Annsofie, Annsophie, Anny, Anouk, Ansine, Anthonia, Anthonie, Antine, Antje, Antoinetta, Antoinette, Antomine, Antonella, Antonelle, Antonette, Antonia, Antonie, Antonina, Antonine, Any, Anya, Aprilia, Arabella, Aranka, Arendse, Arense, Ariane, Arielle, Arina, Arise, Arla, Arlette, Arletty, Arna, Asa, Asdis, Asfrid, Asgerd, Asja, Asla, Aslaug, Asløg, Asmine, Asmira, Asra, Assia, Assika, Asta, Astrid, Atalia, Atalie, Athalia, Athalie, Athena, Athene, Athina, Atlanta, Aud, Audrey, Augusta, Auguste, Augustina, Augustine, Aukje, Aurelia, Aurica, Aurora, Ava, Avgusta, Aviaja, Aviaya, Axeline, Aya, Aye, Aylil, Ayma, Ayna, Ayo, Ayoe, Ayse.

Til toppen

B

Babette, Bagga, Barba, Barbara, Barbel, Barbette, Barbra, Barbro, Bartholine, Batseba, Bea, Beaneth, Beata, Beate, Beatha, Beathe, Beatrice, Beatrix, Beatriz, Bebbie, Bebe, Bebiane, Becca, Becky, Begitta, Begitte, Beinta, Belenda, Belinda, Belinde, Beline, Belise, Bell, Bella, Bellis, Benda, Bende, Bendie, Bendine, Bendte, Bene, Benedicta, Benedicte, Benedikte, Benete, Bengerd, Bengta, Bengte, Bengtha, Benita, Benitta, Benja, Benna, Bennie, Benta, Bente, Bentha, Benthe, Benthine, Bentina, Bentine, Berbel, Berengaria, Berete, Bereth, Bergitte, Bergliot, Bergljot, Berit, Berith, Beritt, Berna, Bernadette, Bernhardine, Bernice, Berrit, Berta, Berte, Berteline, Bertha, Berthe, Berthine, Bertina, Bertine, Beryl, Bess, Bessie, Beth, Bethina, Betina, Betine, Betinna, Betje, Betri, Betsy, Bett, Bette, Bettie, Bettina, Bettine, Betty, Betzy, Bia, Bianca, Bianka, Bianna, Biba, Bibba, Bibbi, Bibi, Bibiana, Bibiane, Bibiann, Biddy, Bina, Bine, Binette, Binie, Bintha, Birde, Birdie, Birgit, Birgita, Birgith, Birgitha, Birgithe, Birgitt, Birgitta, Birgitte, Birgitthe, Birit, Birita, Birith, Birka, Birla, Birna, Birrit, Birta, Birte, Birtha, Birthe, Birthine, Birtine, Bit, Bitja, Bitta, Bitten, Biørde, Bjanca, Bjanka, Bjarka, Bjarta, Bjørg, Bjørgit, Blanca, Blanche, Blanka, Blenda, Blia, Blimunda, Boa, Boanna, Bodil, Boel, Boeline, Bojanna, Bolethe, Bolette, Boline, Bondie, Bonita, Bonna, Bonnie, Borghild, Borgny, Botelle, Bothilda, Bothilde, Bothilia, Bothilla, Botilda, Botilde, Botilla, Botille, Brenda, Brianette, Brianna, Brianne, Briddie, Bridget, Brigitt, Brigitta, Brigitte, Brina, Brinnie, Brisa, Brit, Brita, Brith, Britha, Britt, Britta, Brunhild, Brunhilde, Brynhild, Brynild, Brynja, Bärbel.

Til toppen

C

Cabrina, Caia, Caja, Calina, Calla, Camelia, Camelie, Camilla, Camille, Camitta, Camma, Cammilla, Cana, Candie, Canja, Canna, Cannie, Capella, Caria, Carin, Carina, Caris, Carita, Caritas, Carla, Carli, Carlina, Carlotta, Carmen, Carna, Carol, Carola, Carole, Carolina, Caroline, Caroll, Carolyn, Carrie, Cassandra, Catalina, Catarina, Catarine, Cate, Caterina, Catharin, Catharina, Catharine, Cathe, Catherin, Catherina, Catherine, Cathia, Cathie, Cathinca, Cathinka, Cathja, Cathleen, Cathlin, Cathrin, Cathrina, Cathrine, Cathy, Catia, Catinka, Catja, Catrin, Catrina, Catrine, Catriona, Caya, Cebrine, Cecilia, Cecilie, Cecilla, Cecillia, Cecillie, Celene, Celeste, Celestine, Celia, Celie, Celina, Celine, Cellina, Cenobia, Centa, Chabrina, Chalina, Chaline, Chalotte, Chamilla, Chanel, Chanell, Chanella, Chanelle, Chanet, Chanett, Chanette, Chanie, Channe, Channette, Channie, Chantal, Charita, Charite, Charlene, Charlin, Charline, Charlot, Charlott, Charlotta, Charlotte, Charmaine, Chastina, Chastine, Chathrine, Chatrine, Cheanne, Cheila, Chelina, Chenet, Chenette, Cheri, Cherie, Cherstin, Chia, Chili, Chinette, Chloe, Chresta, Chrestina, Chrestine, Christa, Christabel, Christel, Christelle, Christence, Christense, Christiane, Christianne, Christie, Christin, Christina, Christine, Christinna, Christl, Cia, Cianna, Cianne, Cicely, Cicilia, Cicilie, Cilia, Ciliane, Cilie, Cilla, Cille, Cimmie, Cinda, Cindi, Cindie, Cindy, Cinna, Cinne, Cira, Cirkeline, Cisse, Cissel, Cissie, Cissy, Cita, Citha, Claire, Clara, Claramilla, Clare, Clari, Clarie, Clarina, Clarissa, Clarisse, Claudette, Claudia, Claudine, Clausine, Clea, Clementine, Clennie, Cleo, Cloe, Clotilde, Coco, Colette, Columbine, Concha, Conja, Conni, Connie, Conny, Conradine, Constance, Constantia, Constantine, Cora, Cordelia, Corina, Corinn, Corinna, Corinne, Corintha, Corna, Cornelia, Cornelie, Corrie, Corrina, Cosima, Cresta, Crista, Cristel, Cristina, Cristine, Cunilla, Cynthia, Cæcilia, Cæcilie.

Til toppen

D

Dacia, Dafne, Dagmar, Dagny, Dahlia, Dahlya, Daimi, Daisi, Daisy, Dalila, Damaris, Damila, Dana, Dania, Danica, Daniela, Daniele, Daniella, Danielle, Danila, Danilla, Danina, Danine, Danita, Danja, Danna, Danniella, Danuta, Daphne, Darlene, Dawn, Dea, Deanie, Deanna, Deanne, Debbie, Debora, Deborah, Dee, Deirdre, Delia, Deliane, Delilah, Dena, Denezia, Denia, Denice, Denise, Denja, Dennie, Desirée, Deva, Dia, Dian, Diana, Diane, Dianna, Dianne, Diantha, Dicte, Dida, Didda, Diddan, Didde, Diddi, Dido, Dikte, Dina, Dinah, Dineke, Dinna, Dinne, Dinnie, Diona, Disa, Ditta, Ditte, Dittemarie, Djamilla, Dodo, Dolly, Dolores, Donna, Donnie, Dora, Dorathea, Dorde, Doreen, Dorella, Dorete, Dorethe, Dorette, Dori, Doria, Doriane, Dorina, Dorine, Doris, Dorit, Dorita, Dorith, Dorotea, Dorotha, Dorothea, Dorothy, Dorris, Dorrit, Dorrith, Dorte, Dortea, Dorthe, Dorthea, Dorthie, Dorthy, Dot, Dotta, Drea, Drine, Drude, Druna, Dua, Dunia, Dunja, Durita, Dusina, Dusine, Dyveke.

Til toppen

E

Ea, Ebba, Eda, Edda, Edel, Edele, Edeltraut, Edit, Edita, Edith, Edla, Edle, Edly, Edma, Edmée, Edna, Edua, Edvardine, Edvia, Edy, Effie, Ega, Egidia, Egina, Eia, Eibrit, Eibrith, Eibritt, Eike, Eila, Eileen, Eina, Einette, Eireen, Eisa, Eivor, Eja, Ejbrit, Ejbrith, Ejbritt, Ejla, Ejna, Ejsa, Ekatarina, Ela, Elaina, Elaine, Eleana, Eleanor, Electra, Elena, Elene, Eleni, Elenna, Elenora, Eleonora, Eleonore, Eleta, Elfi, Elfrede, Elfrida, Elfride, Elfrieda, Elfriede, Elga, Elia, Eliana, Eliane, Elice, Elida, Elie, Elin, Elina, Eline, Elinor, Elisa, Elisabet, Elisabeth, Elisabetta, Elise, Elissa, Elita, Elitha, Elitta, Eliza, Elizabeth, Elka, Elke, Ella, Elle, Ellen, Elli, Ellice, Ellida, Ellie, Elline, Ellinor, Elly, Elma, Elmine, Elmira, Elmy, Elna, Elny, Elouise, Elsa, Elsabet, Elsabeth, Elsbet, Elsbeth, Else, Elsebet, Elsebeth, Elsemarie, Elsie, Elsine, Elva, Elvi, Elvilda, Elvina, Elvine, Elvira, Elvire, Emanuela, Emanuella, Embla, Emeli, Emelia, Emelie, Emely, Emili, Emilia, Emilie, Emiline, Emily, Emma, Emmaline, Emmeli, Emmelie, Emmeline, Emmely, Emmerence, Emmy, Ena, Ene, Engeline, Engelke, Enid, Enja, Ennike, Enrica, Enya, Erena, Erene, Eri, Eria, Erica, Erika, Erikka, Erikke, Erita, Eritza, Erla, Erminia, Erna, Ernestine, Erni, Ernstine, Esgerd, Esmaralda, Esmeralda, Esta, Estell, Estella, Estelle, Ester, Estha, Esther, Estrella, Estrid, Eta, Etel, Ethel, Ethla, Ethly, Etla, Etly, Etta, Ettie, Etty, Eufemia, Eugenia, Eugenie, Eulalia, Eunice, Eunike, Euphemia, Eva, Evalina, Evaline, Evalotte, Evangeline, Eve, Eveleen, Evelin, Eveline, Evely, Evelyn, Evi, Evita, Evy, Ewa, Ewy, Eya, Eza

Til toppen

F

Fabienne, Fabiola, Fabrina, Faith, Falka, Fanny, Farah, Farida, Fatima, Fay, Felia, Felicia, Felina, Feline, Felizia, Fenja, Feodora, Fernanda, Fernande, Fia, Fie, Filippa, Fillis, Fiona, Fleur, Flora, Florence, Florentine, Franca, France, Frances, Francette, Francie, Francine, Francisca, Franciska, Francoise, Frandsine, Franja, Franka, Fransine, Fransiska, Franziska, Frauke, Freda, Frederikke, Freja, Freya, Frida, Fridbjørg, Fride, Frieda, Friede, Friederike, Friederikke, Frigg, Frigga, Fritsa, Fritse, Fritza, Fritze, Fritzie, Fro, Fry, Frøydis, Fylla.

Til toppen

G

Gabi, Gabriela, Gabriele, Gabriella, Gabrielle, Gaby, Gaia, Gaiga, Gaja, Galina, Ganja, Gaya, Gedske, Geira, Gela, Gelika, Gemma, Gena, Geneviève, Genny, Geogina, Georgette, Georgia, Georgiana, Georgina, Georgine, Géraldine, Gerd, Gerda, Gerlinde, Gerly, Germaine, Gersemi, Gerta, Gertha, Gerti, Gertie, Gertrud, Gertrude, Geske, Gete, Gethe, Ghita, Gia, Giannina, Giannula, Gida, Gidda, Gigi, Gila, Gilda, Gilla, Gillian, Gina, Gine, Ginette, Ginia, Ginie, Ginna, Ginne, Ginnie, Giorgia, Giovanna, Gisa, Gisela, Gisèle, Giselle, Gisla, Git, Gita, Gith, Githa, Githe, Gitt, Gitta, Gitte, Giulia, Gjertrud, Gladis, Gladys, Glenda, Glenna, Glennie, Gloria, Grace, Grazia, Graziella, Greta, Gretchen, Grete, Gretel, Gretha, Grethe, Griet, Grit, Grith, Gritt, Gro, Groa, Grusje, Gry, Gudda, Gudrun, Guldborg, Gull, Gull-Mai, Gull-Maj, Gulla, Gullan, Gullbrith, Gulli, Gullis, Gullvig, Gulnare, Gun, Gunda, Gundborg, Gunde, Gunhild, Gunhilda, Gunhilde, Gunild, Gunilla, Gunløg, Gunn, Gunna, Gunne, Gunnel, Gunnild, Gunta, Gunva, Gunvar, Gunver, Gunvor, Guri, Gurli, Gurly, Gustava, Gwen, Gwennie, Gy, Gya, Gyda, Gylla, Gynna, Gynthia, Gyrild, Gyrit, Gyrita, Gyrite, Gyritha, Gyrithe, Gyta, Gytha, Gythe, Gytta, Gytte.

Til toppen

H

Halina, Haline, Halla, Hallie, Hanna, Hannah, Hanne, Hannele, Hannelore, Hanni, Hanny, Hansa, Hansigne, Hansine, Haralda, Haraldine, Harda, Hariet, Harriet, Hasel, Hazel, Heather, Hebe, Heda, Hedda, Heddi, Heddy, Hedevig, Hedi, Hedvig, Hedwig, Hedy, Heide, Heidel, Heidi, Heidie, Heidl, Heika, Heike, Heina, Hejdi, Hejdie, Hela, Helda, Helen, Helena, Helene, Helfred, Helfried, Helga, Helia, Hella, Helle, Hellen, Hellith, Helma, Heloise, Helvig, Hendricke, Hendrika, Henna, Henni, Hennie, Henny, Henriett, Henrietta, Henriette, Henrijette, Henrika, Henrike, Henrikka, Henrikke, Hensia, Hera, Herdis, Herla, Herle, Herma, Hermanda, Hermandine, Hermine, Herta, Hertha, Hilborg, Hilda, Hilde, Hildeborg, Hildegard, Hildegerd, Hildegunn, Hildur, Hilleborg, Hilma, Hinna, Hjørdis, Hlif, Holga, Holly, Honey, Hope, Hortense, Hortensia, Hulda, Hyben, Hylleborg.

Til toppen

I

Iane, Iani, Ianne, Iantha, Ibbe, Iben, Ibi, Ibina, Ida, Idaline, Ide, Idun, Idunn, Ifigenia, Ika, Ila, Ilana, Ilanna, Ilena, Ilene, Ilia, Ilian, Ilina, Illa, Illianna, Illona, Illya, Ilona, Ilone, Ilsa, Ilsabet, Ilsabeth, Ilse, Ilsebet, Ilsebeth, Ilsebil, Ilselil, Ily, Ilya, Ima, Ina, Inanna, India, Indiane, Ine, Ineke, Ines, Inès, Inez, Inèz, Inga, Ingalil, Ingard, Ingbritt, Inge, Ingebeth, Ingebjørg, Ingeborg, Ingebrit, Ingebritt, Ingeburg, Ingefred, Ingegerd, Ingela, Ingelene, Ingelil, Ingeline, Ingelis, Ingelise, Ingemerete, Ingemette, Inger, Ingerd, Ingerid, Ingerlil, Ingerlise, Ingfred, Ingjerd, Ingred, Ingrid, Ingse, Ingun, Inie, Inken, Inna, Inneke, Io, Ioanna, Ira, Irbit, Irela, Iren, Irena, Irene, Irina, Iris, Irit, Irith, Irja, Irka, Irke, Irlin, Irma, Irmelin, Irmgard, Irna, Isa, Isabel, Isabell, Isabella, Isabelle, Isalena, Isel, Iselin, Isidora, Isodora, Isolde, Ivalo, Ivana, Ivara, Ivonne, Ivy, Iza, Izabella, Izette.

Til toppen

J

Jacoba, Jacobe, Jacobina, Jacobine, Jacqueline, Jade, Jael, Jakoba, Jakobe, Jakobine, Jamilla, Jamina, Jana, Jane, Janeke, Janet, Janett, Janette, Janey, Jani, Jania, Janice, Janie, Janika, Janina, Janine, Janis, Janna, Janne, Janneke, Jannet, Janni, Janniche, Jannicke, Jannie, Jannika, Jannike, Jannit, Janny, Jansine, Jantie, Jaqueline, Jardine, Jasmin, Jasmina, Jasmine, Javette, Jayne, Jea, Jean, Jeana, Jeane, Jeanelle, Jeanet, Jeaneth, Jeanett, Jeanette, Jeanica, Jeanie, Jeanina, Jeanine, Jeanita, Jeanna, Jeanne, Jeannelle, Jeannet, Jeannett, Jeannette, Jeannie, Jeannine, Jeanny, Jeddy, Jekaterina, Jelena, Jelina, Jelona, Jeltje, Jelva, Jemina, Jena, Jenda, Jenna, Jenni, Jennie, Jennifer, Jenny, Jensigne, Jensine, Jensmine, Jenssine, Jerika, Jesine, Jessica, Jessie, Jessika, Jessine, Jette, Jilian, Jill, Jillie, Jing, Jinga, Jinnie, Jirina, Jo, Joa, Joan, Joanina, Joanna, Joanne, Jodie, Joelle, Johane, Johanna, Johanne, Johna, Johnna, Johnnie, Jolanda, Jolande, Jolanta, Jolantha, Joline, Jona, Jonie, Jonina, Jonine, Jonna, Jonne, Jonnhild, Jonnie, Jorid, Jorie, Joronn, Jorun, Jorunn, Josefa, Joseffa, Josefia, Josefin, Josefine, Joseline, Josepha, Josephin, Josephina, Josephine, Josette, Josia, Josina, Josine, Jostina, Josue, Jova, Joy, Joyce, Joye, Jozefina, Jozette, Jua, Juana, Juanita, Juanitta, Juanna, Judi, Judie, Judit, Judite, Judith, Juditha, Judithe, Judy, Juki, Julia, Juliana, Juliane, Julianna, Julie, Juliet, Juliette, Juline, Julla, Juna, June, Junette, Junia, Junie, Junni, Junnie, Justa, Justina, Justine, Juta, Jutha, Jutta, Jyta, Jytta, Jytte, Jørdis, Jørga, Jørgie, Jørgine, Jørli, Jørna, Jørrie.

Til toppen

K

Kadia, Kadja, Kaia, Kaisa, Kaja, Kajsa, Kamilla, Kamille, Kamma, Kammy, Kanja, Kanna, Kanya, Karen, Karenlise, Kari, Karia, Karianne, Karima, Karin, Karina, Karine, Karis, Karitas, Karitha, Karitta, Karitte, Karla, Karli, Karlina, Karline, Karma, Karna, Karnelia, Karola, Karole, Karolina, Karoline, Karrie, Kasmira, Kassandra, Kassia, Kata, Katalin, Katarina, Katarine, Katcha, Katchen, Kate, Katha, Katharina, Katharine, Kathe, Katherina, Katherine, Kathina, Kathinka, Kathja, Kathleen, Kathlin, Kathrin, Kathrina, Kathrine, Kathy, Kathya, Katia, Kathia, Katie, Katina, Katinka, Katja, Katjanna, Katje, Katka, Katrin, Katrina, Katrine, Katriona, Katrione, Katryn, Kattia, Kattie, Katty, Katy, Katya, Kaya, Kea, Kecia, Kekkie, Kellie, Keren, Kerensa, Kerit, Kerry, Kerrye, Kersten, Kersti, Kerstin, Kerstine, Kertrin, Ket, Keth, Kett, Ketta, Kette, Ketti, Ketty, Kezia, Kia, Kianna, Kichka, Kicka, Kickan, Kicki, Kickie, Kiddie, Kierstine, Kika, Kiki, Kikke, Kikki, Kimberley, Kimberly, Kimi, Kimie, Kimma, Kimmi, Kimmie, Kinna, Kinnie, Kira, Kiri, Kirit, Kirja, Kirsa, Kirse, Kirsten, Kirsti, Kirstin, Kirstina, Kirstine, Kirta, Kis, Kisa, Kiss, Kisser, Kissy, Kit, Kita, Kitha, Kitna, Kitsa, Kitt, Kitta, Kitte, Kitten, Kitti, Kittie, Kitty, Kitza, Kiva, Kiwa, Kizzie, Kjersten, Kjersti, Kjerstin, Kjerstine, Kjesten, Kjestine, Klara, Klare, Klarissa, Klarisse, Klaudia, Klaudine, Klausine, Klea, Klennie, Kleo, Klio, Klotilde, Knuddine, Knudine, Knudsine, Konja, Konni, Konnie, Konny, Konradine, Konstance, Konstancia, Kora, Korna, Kornelia, Kornelie, Kraka, Kresta, Krestiane, Krestina, Krestine, Krista, Kristan, Kristel, Kristella, Kristence, Kristense, Kristiane, Kristin, Kristina, Kristine, Kyra, Käte, Kæthe, Käthe, Kätty.

Til toppen

L

Laica, Laide, Laika, Laila, Lailah, Laina, Laisa, Laise, Lajka, Lajla, Lalla, Lana, Lane, Lani, Lara, Larisa, Larissa, Larna, Larsigne, Larsine, Latifa, Laura, Laure, Laureen, Laurence, Laurense, Laurentia, Laurentine, Laurette, Laurikke, Laurina, Laurine, Lavinia, Lavra, Lavrina, Lavrine, Layla, Lea, Leah, Leana, Leane, Leanette, Leanne, Lecia, Leda, Ledna, Lee-Ann, Leena, Lehna, Leia, Leika, Leila, Leis, Leisa, Leisbeth, Leise, Leisje, Lejla, Lela, Lena, Lenda, Lene, Lenette, Leni, Lenia, Lenie, Lenike, Lenina, Lenja, Lenka, Lenna, Lennie, Lennore, Lenore, Leona, Leone, Leonia, Leonie, Leonora, Leonore, Leontina, Leontine, Leopoldine, Lette, Lettie, Leyla, Lezanne, Li, Lia, Liana, Liane, Liani, Liann, Lianna, Lianne, Liat, Liba, Lica, Lican, Licia, Licie, Licken, Lida, Lidda, Lidden, Liddi, Liddie, Liddy, Lidi, Lidia, Lidy, Lie, Lienette, Liesel, Lieselotte, Lif, Liff, Liis, Liisa, Lil, Lila, Lilah, Lilan, Lili, Lilia, Lilian, Liliane, Lilie, Lilina, Liline, Lilith, Lilja, Liljan, Lill, Lilla, Lillah, Lillan, Lillemor, Lillene, Lilli, Lillia, Lillian, Lilliane, Lillibeth, Lillie, Lillien, Lilliken, Lillis, Lillith, Lilly, Lilse, Lily, Lilyan, Lilyann, Lin, Lina, Linda, Lindi, Lindis, Line, Linea, Linet, Linett, Linetta, Linette, Linika, Linka, Linn, Linna, Linnea, Lis, Lisa, Lisabell, Lisabeth, Lisan, Lisanette, Lisann, Lisanne, Lisbet, Lisbeth, Lisbett, Lischen, Lise, Lisel, Liselotte, Liset, Lisette, Lisi, Lisie, Lisl, Liss, Lissa, Lisse, Lisselotte, Lissen, Lissi, Lissia, Lissie, Lissy, Lista, Lisy, Lita, Liten, Lith, Litha, Lithen, Litka, Litta, Litte, Litten, Litzi, Litzia, Litzie, Litzien, Litzy, Liv, Liva, Livia, Liw, Liz, Liza, Lizanette, Lizanne, Lizbet, Lizbeth, Lizell, Lizet, Lizeth, Lizett, Lizetta, Lizette, Lizi, Lizie, Lizl, Lizza, Lizzette, Lizzi, Lizzia, Lizzie, Lizzy, Lo, Loa, Lola, Lolan, Lolita, Lolo, Lona, Lone, Loney, Loni, Lonia, Lonna, Lonni, Lonnie, Lonny, Lora, Lore, Lorea, Lorena, Lorene, Lorenze, Lori, Lorita, Lorna, Lorraine, Lotta, Lotte, Lotti, Lottie, Lotty, Lotus, Lou, Louann, Louisa, Louise, Louiza, Loulou, Lousin, Lova, Lovisa, Lovise, Lu-Ann, Luana, Luane, Luann, Luanne, Lucca, Lucette, Lucia, Luciana, Lucie, Lucille, Lucinda, Lucinde, Lucretia, Lucy, Ludmilla, Ludovica, Ludovika, Ludvikka, Ludwiga, Luisa, Luise, Lula, Lull, Lulla, Lulle, Lulu, Luna, Lusy, Luth, Lya, Lycie, Lydia, Lykka, Lykke, Lyna, Lynett, Lynette, Lynn, Lynne, Lys, Lyzet, Lyzette, Lænna, Lærke, Løkke, Lønne.

Til toppen

M

Mabel, Macaela, Madalena, Maddalena, Madeleine, Madelene, Madeline, Madelon, Madja, Madorma, Madsine, Magda, Magdalena, Magdalene, Magdaline, Magdalone, Magdelone, Magga, Maggi, Maggie, Magna, Magnella, Magnhild, Magnina, Magny, Mai, Maia, Maibrit, Maibrith, Maibritt, Maidis, Maien, Maigen, Maiica, Maija, Maika, Maike, Maiken, Maikie, Maila, Mailill, Maina, Maise, Maitchen, Maite, Maj, Maja, Majbrit, Majbrith, Majbritt, Maje, Majka, Majke, Majken, Majli, Majlis, Majsa, Majse, Majvi, Majvor, Makaya, Makie, Malena, Malene, Malfrid, Malhild, Malia, Malie, Malika, Malin, Malina, Malinda, Maline, Malinka, Malla, Malle, Mallie, Malou, Malue, Malvina, Malvine, Mamie, Manda, Maneth, Manett, Manette, Manitha, Manja, Manna, Manola, Manon, Manuela, Manuella, Mara, Marcella, Marcelle, Marcelline, Marchella, Marchelle, Marchen, Marcia, Maren, Marena, Marenta, Marente, Marentine, Marese, Maretha, Marethe, Marga, Margaret, Margareta, Margarete, Margaretha, Margarethe, Margarit, Margarita, Margaritha, Margie, Margit, Margith, Margithe, Margitta, Margot, Margret, Margreta, Margrete, Margretha, Margrethe, Margriet, Margrith, Margritt, Marguerita, Marguerite, Margueritha, Marguerithe, Mari, Maria, Mariah, Mariam, Marian, Mariana, Mariane, Mariann, Marianna, Marianne, Maribel, Marie, Mariella, Marielle, Marienta, Marietta, Mariette, Marija, Marijanne, Marika, Marike, Marikka, Marikke, Marilena, Marilene, Marilia, Marilina, Marilyn, Marin, Marina, Marine, Marinella, Marinetta, Marinette, Mariolla, Marion, Marisa, Marisha, Marit, Marita, Maritha, Maritta, Maritza, Marja, Marjanna, Marjanne, Marjorie, Marjun, Marka, Marken, Marketta, Markhild, Marlea, Marleen, Marlene, Marlice, Marlie, Marlies, Marlis, Marlise, Marlit, Marna, Marne, Marnie, Marquerite, Marrit, Marry, Marsha, Marta, Marte, Martha, Marthe, Marthea, Marthine, Martina, Martine, Martinette, Mary, Marya, Maryam, Maryan, Maryann, Maryanna, Maryanne, Maryette, Marylou, Marzella, Mascha, Masha, Masja, Mathea, Mathia, Mathilda, Mathilde, Mathina, Mathine, Matie, Matilda, Matilde, Matina, Matine, Maud, Maureen, Maxine, May, Maya, Maybrit, Maybrith, Maybritt, Mea, Mean, Mechela, Mecka, Medea, Medina, Medine, Meeri, Meg, Megan, Mei, Meike, Meiken, Mejken, Mejse, Melaine, Melani, Melanie, Melannie, Melene, Melie, Melika, Melike, Melina, Melinda, Melisa, Melissa, Melisse, Melita, Melitta, Mellanie, Menika, Menja, Merab, Mercedes, Merci, Mercy, Mereta, Merete, Meretha, Merethe, Meri, Merian, Merika, Merita, Merith, Merle, Merly, Merri, Merrit, Merry, Merte, Mery, Meta, Metea, Metha, Methea, Methine, Metia, Metina, Metine, Metta, Mette, Mettea, Mettelene, Metteline, Mettemarie, Metthea, Metthine, Mettine, Metty, Mey, Mi, Mia, Miamaja, Miamaya, Mian, Mianna, Mianne, Mica, Micaela, Micala, Micella, Micha, Michaela, Michala, Michalina, Michela, Michele, Michèle, Micheline, Michella, Michelle, Michilina, Micka, Midde, Mie, Mieke, Mignon, Mija, Mika, Mikaela, Mikaella, Mikala, Mikela, Mikie, Mikka, Mikkala, Mikkela, Mikkeline, Mila, Milda, Mildred, Mildrid, Milena, Milene, Milia, Milka, Milla, Mille, Millie, Millika, Milly, Milred, Milrid, Mimi, Mimmi, Mina, Mine, Minea, Minella, Minelle, Minette, Mini, Minika, Minja, Minka, Minna, Minne, Minnie, Minnika, Minona, Mira, Miranda, Mireille, Mirella, Miri, Miriam, Mirian, Miriem, Mirijam, Mirijana, Mirja, Mirjam, Mirjana, Mirka, Mirla, Mirna, Mirra, Mirsa, Mirza, Mischa, Misha, Misja, Miska, Mitra, Mitte, Mitzi, Mitzie, Mitzy, Molise, Mollie, Molly, Mona, Monalisa, Monalise, Mone, Monette, Moni, Monia, Monica, Monice, Monika, Monike, Monique, Monja, Monna, Monnie, Morgana, Mortine, Mounia, Mouritza, Mouritze, Mowita, Muriel, Murielle, Musette, My, Mya, Myanne, Mylia, Mylise, Myriam, Myrna, Myrtha, Myrthel, Myrtle, Märta, Märtha.

Til toppen

N

Nadia, Nadija, Nadine, Nadja, Naia, Naija, Naila, Naima, Naja, Nakita, Nan, Nana, Nancie, Nancy, Nanda, Nane, Nanet, Nanett, Nanette, Nanida, Nanina, Nanine, Nanja, Nann, Nanna, Nanne, Nanni, Nannie, Nannina, Nanny, Nanzie, Naomi, Naranja, Nastacha, Nastasja, Natali, Natalia, Natalie, Natalina, Natallia, Natascha, Natasha, Natashia, Natasja, Nathali, Nathalia, Nathalie, Natacha, Nathasja, Nathja, Nauja, Naya, Nedja, Neel, Neela, Neema, Neia, Neija, Neika, Nel, Nele, Nelie, Nell, Nella, Nelle, Nelli, Nellie, Nelly, Nen, Nene, Nenna, Nessie, Neta, Nete, Nethe, Netta, Nette, Netti, Nettie, Netty, Nezita, Nia, Niccie, Nicholine, Nicka, Nickeline, Nickie, Nicla, Nicola, Nicolaia, Nicole, Nicolett, Nicoletta, Nicolette, Nicolina, Nicoline, Niela, Nielda, Niella, Nielle, Nielsigne, Nielsine, Nienke, Nikka, Nikkie, Nikola, Nikole, Nikolette, Nikolina, Nikoline, Nilda, Nile, Nilla, Nille, Nilsine, Nima, Nina, Nine, Ninel, Ninett, Ninette, Nini, Ninia, Niniane, Ninja, Ninka, Ninkie, Ninna, Ninne, Ninni, Ninnie, Ninon, Nissine, Nita, Nitta, Nivi, Nizita, Noa, Noalle, Noelle, Noëlle, Noemi, Nomi, Nona, Nonie, Nonni, Nonny, Noomi, Nora, Nore, Noreen, Norma, Nuka, Nya, Nynne, Nøk, Nøks, Nønne.

Til toppen

O

Octavia, Oda, Odette, Odile, Odine, Ofelia, Oktavia, Olava, Olavia, Olea, Olefine, Olga, Olina, Oline, Olise, Oliva, Olive, Olivia, Olla, Olu, Oluffa, Olufine, Olympia, Ona, Oona, Ophelia, Osa, Othilde, Othilia, Othilie, Othine, Otilia, Otilie, Otine, Otta, Otthilie, Ottilia, Ottilie, Ottine, Ottoline, Ottomine, Ova, Owa.

Til toppen

P

Paja, Palma, Pam, Pamela, Pansy, Paola, Paprika, Parilla, Parmona, Pascale, Patricia, Patrizia, Patti, Paula, Paulette, Paulina, Pauline, Paulowa, Payana, Pearl, Peggy, Peja, Penelope, Penille, Pennie, Penny, Perline, Pernelle, Pernilla, Pernille, Peta, Petina, Petra, Petrea, Petrine, Petronella, Petronelle, Philipa, Philippa, Philippine, Phillippa, Phoebe, Phyllis, Pi, Pia, Pialone, Pian, Pianna, Pierette, Pietta, Piia, Pil, Pilar, Pina, Pipaluk, Pipi, Pippi, Pirette, Piyanna, Polenka, Poline, Polly, Poula, Poulina, Pouline, Povla, Povline, Primula, Prisca, Priscilla, Priska, Prudence, Puk, Pusle.

Til toppen

Q

Queenie, Quinnie.

Til toppen

R

Rachel, Ragna, Ragnhild, Raja, Rakel, Ramona, Randa, Randi, Randy, Rania, Ranja, Ranva, Ranveig, Raquel, Rasmine, Raymonde, Rebecca, Rebecka, Rebekka, Rebekke, Regina, Regine, Regisse, Regitse, Regitta, Regitza, Regitze, Reidun, Reila, Rena, Renata, Renate, Renathe, Renee, Renée, Reni, Renie, Rennette, Reta, Rhea, Rhina, Rhoda, Ria, Riborg, Ricka, Rie, Rieke, Rienette, Rigborg, Rigmor, Riitta, Rikka, Rikke, Rikkie, Rilla, Rima, Rina, Rinda, Rine, Rinette, Rinie, Rinna, Rinnie, Risa, Rise, Rit, Rita, Rith, Ritha, Ritt, Ritta, Ritte, Ritva, Ritza, Roberta, Rola, Roma, Rona, Ronia, Ronja, Ronnie, Rosa, Rosalia, Rosalie, Rosalil, Rosalina, Rosalind, Rosalinda, Rosalinde, Rosamunda, Rosanna, Rosaura, Rose, Rosea, Roseanna, Roseanne, Roselil, Roselille, Roseline, Rosemarie, Rosemary, Rosette, Rosina, Rosine, Rosita, Rositta, Rota, Rovena, Rowena, Roxanna, Roxanne, Rozetta, Rubi, Rubina, Ruby, Ruddie, Runa, Runna, Rusla, Rut, Ruth, Rya, Ryle, Røskva.

Til toppen

S

Sabbie, Sabina, Sabine, Sabrina, Sacha, Sadia, Safie, Safina, Saga, Sahra, Saima, Saisa, Sakina, Salca, Salina, Salka, Salli, Sallie, Sally, Saloma, Salome, Samantha, Samara, Samia, Samilla, Samina, Samira, Sana, Sandie, Sandra, Sandrine, Sane, Sangita, Sanita, Sanja, Sanna, Sannah, Sanne, Sanni, Sannie, Sara, Sarah, Sardia, Sari, Sarina, Sasa, Sascha, Sashia, Sasia, Sasja, Saskia, Sassia, Sava, Savanna, Savannah, Scarlett, Schannie, Scharlett, Schastine, Sebina, Sebora, Sebrina, Sebrine, Sedsel, Seija, Sekita, Selene, Selina, Selinda, Seline, Sella, Selma, Semina, Semine, Senia, Senna, Sennella, Sennet, Senta, Serena, Serina, Serine, Sesil, Sesilie, Sessa, Sessel, Sessie, Severina, Severine, Shaila, Shandie, Shanice, Shanna, Shannet, Shannie, Shanny, Shanta, Sharin, Sharon, Sheba, Sheila, Shelly, Shessa, Shila, Shilla, Shirian, Shirinja, Shirley, Sia, Sibille, Sibyl, Sibylla, Sibylle, Sickan, Sidonia, Sidonie, Sidse, Sidsel, Sif, Siff, Sigborg, Sigbrit, Sigbrith, Sigbritt, Sigga, Signa, Signe, Signi, Signild, Signy, Sigrid, Sigrun, Sigrunn, Sigyn, Sika, Sikita, Sila, Silja, Silje, Silke, Silla, Sille, Silpa, Silva, Silvana, Silvania, Silvia, Simikka, Simona, Simone, Simonia, Simonie, Sina, Sindet, Sine, Sinette, Sinika, Sinikka, Sinja, Sinna, Sinne, Sinned, Sinnet, Sinnika, Sira, Sire, Siri, Siria, Sirid, Sirikit, Sisan, Sisell, Sisi, Sisie, Siska, Sissa, Sissan, Sisse, Sissel, Sissi, Sissie, Sita, Sitta, Siv, Siw, Smila, Smilla, Snerle, Snæja, Soffi, Soffie, Soffy, Sofia, Sofie, Sofja, Sol, Solbjørg, Solfred, Solfrid, Solfrida, Solfried, Solgerd, Solrun, Solvei, Solveig, Solvej, Solvejg, Solvig, Solweig, Sonia, Sonja, Sonna, Sophia, Sophie, Sophy, Soraya, Stasia, Stasie, Steena, Stefani, Stefania, Stefanie, Steffani, Steffanie, Steffannie, Steffi, Steffie, Steffy, Steinbjørg, Stella, Stence, Stends, Stenia, Stenja, Stenna, Stens, Stenze, Stephani, Stephania, Stephanie, Stephenie, Stiane, Stina, Stine, Stinna, Stinne, Sue, Sulaima, Sulajma, Suleima, Sulejma, Suna, Sunette, Sunie, Sunita, Sunn, Sunna, Sunniva, Sunny, Sunrid, Sus, Susan, Susann, Susanna, Susannah, Susanne, Susette, Susi, Susia, Susie, Sussan, Sussanne, Susse, Susser, Sussi, Sussie, Sussy, Susy, Suzan, Suzann, Suzanna, Suzannah, Suzanne, Suzette, Suzi, Suzie, Suzy, Svala, Svanhild, Svava, Svea, Sybilla, Sybille, Sylva, Sylvette, Sylvia, Sylvie, Synne, Synned, Synnøve, Syrena, Syrene, Sys, Syssan, Syster, Syzett, Sølva, Sølve, Sølvi, Sølvig, Sørina, Sørine, Søs, Søster.

Til toppen

T

Tabia, Tabita, Tabitha, Tabithe, Tabitta, Tacha, Tadea, Tagea, Taia, Taija, Taila, Taimi, Taina, Taja, Tajanna, Talia, Talita, Talli, Tamar, Tamara, Tami, Tamira, Tammie, Tamra, Tana, Tania, Tanja, Tanna, Tanne, Tanni, Tannia, Tannie, Tanya, Tara, Tarita, Tascha, Tasha, Tashina, Tasia, Tasja, Tassa, Tatiana, Tatjana, Tea, Tebina, Tecla, Teda, Teela, Teena, Teia, Tekla, Telena, Telma, Telse, Tena, Tene, Tenja, Tenna, Tennie, Teodora, Teresa, Terese, Teresia, Terja, Terka, Terna, Terne, Tescha, Tess, Tessa, Tessie, Tetina, Thala, Thalia, Thania, Thanja, Thara, Thaya, Thea, Thecla, Theila, Thekla, Thelma, Thelse, Thenna, Theodora, Theone, Theresa, Therese, Theresia, Thilda, Thilde, Thilla, Thina, Thine, Thinka, Thinne, Thit, Thoma, Thomasine, Thomassine, Thomina, Thomine, Thora, Thorbjørg, Thorborg, Thordis, Thorgerd, Thorgun, Thorhild, Thorid, Thorny, Thorun, Thorunn, Thrine, Thuri, Thurid, Thusnelda, Thyra, Thyre, Tia, Tiana, Tiane, Tida, Tienna, Tiffanie, Tiffany, Tiina, Tika, Tila, Tilda, Tilde, Tilia, Tilka, Tilla, Tille, Tillie, Tillike, Tilse, Timia, Timian, Tina, Tine, Tinea, Tineke, Tinella, Tinemarie, Tinie, Tinja, Tinna, Tinne, Tinnie, Tira, Tirsa, Tirza, Tirzah, Titica, Titika, Titina, Titta, Titte, Titti, Tjana, Toa, Tola, Tolva, Toma, Tomasine, Tomassine, Tomine, Tona, Tone, Tonie, Tonika, Tonita, Tonja, Tonje, Tonnie, Tonya, Tora, Torbjørg, Torborg, Tordis, Torgerd, Torgun, Torhild, Torid, Toril, Torny, Torun, Torunn, Tova, Tove, Tracey, Traute, Trein, Tricia, Trille, Trina, Trine, Trineke, Trinka, Trinke, Trude, Trudi, Tua, Tudi, Tudlik, Tula, Tulla, Tullia, Tullik, Tuna, Turi, Turid, Tusnelda, Tut, Tutt, Tutta, Tutte, Tuula, Tyra, Tyre, Tytte.

Til toppen

U

Ulfhild, Ulja, Ulla, Ulrica, Ulrika, Ulrike, Ulrikka, Ulrikke, Una, Unn, Unna, Unni, Unnie, Urd, Ursula, Uta, Ute, Utrilla.

Til toppen

V

Vagna, Vaike, Valborg, Valentina, Valentine, Valeria, Valerie, Valgerd, Valgerda, Valli, Vallie, Vally, Vanda, Vanessa, Vanja, Varinka, Varla, Varna, Vava, Vega, Veinta, Vejdi, Vela, Venca, Venche, Vencke, Vendela, Vendele, Vendla, Venessa, Venetia, Veni, Venia, Venke, Vera, Verena, Verna, Vernie, Vernill, Veronica, Veronika, Veronique, Vesla, Vesta, Vetsera, Via, Viana, Vianna, Vianne, Vibe, Vibecke, Vibeka, Vibeke, Vibekka, Vibekke, Viben, Vibs, Vibse, Vica, Vicha, Vicki, Vickie, Vicky, Victoria, Vigdis, Vigga, Vika, Viki, Vikie, Vikka, Vikki, Viktoria, Viktorine, Vilda, Vilhelma, Vilhelmina, Vilhelmine, Vilia, Vilja, Vilma, Vilna, Vina, Vinca, Vincentia, Vindie, Vineke, Vini, Vinie, Vinifred, Vinja, Vinka, Vinna, Vinni, Vinnie, Vinnifred, Viol, Viola, Violet, Violetta, Violette, Vira, Virginia, Vita, Vitha, Vitta, Viva, Vivan, Viveca, Viveth, Vivette, Vivi, Vivia, Vivian, Viviane, Viviann, Vivianna, Vivianne, Vivica, Vivie, Vivien, Vivienne, Vivika, Vonnie, Vår.

Til toppen

W

Wagna, Walborg, Walentine, Waleria, Walli, Wally, Wanda, Wanja, Warla, Warna, Weena, Wela, Wenche, Wencke, Wendie, Wendy, Wera, Werna, Wibeke, Wicki, Wickie, Wicky, Wigga, Wiki, Wiktoria, Wilda, Wilhelma, Wilhelmina, Wilhelmine, Wilja, Wilma, Wina, Wini, Winie, Winifred, Winna, Winni, Winnie, Winnifred, Winona, Wita, Witha, Witta, Wivan, Wiveca, Wivi, Wivian, Wivianne, Wiwi, Wiwica, Wyrna.

Til toppen

X

Xandra, Xenia.

Til toppen

Y

Yade, Yael, Yanina, Yasmin, Yasmina, Yazmin, Yda, Ydun, Yelva, Ylva, Ynette, Yngva, Yolanda, Yoma, Yonna, Yrsa, Ysette, Ytta, Ytte, Yvette, Yvon, Yvonn, Yvonna, Yvonne.

Til toppen

Z

Zahra, Zakia, Zalina, Zana, Zandra, Zanette, Zanna, Zanne, Zannie, Zanny, Zara, Zarah, Zarifa, Zarina, Zascha, Zaza, Zazia, Zebina, Zebora, Zelina, Zeline, Zella, Zelma, Zema, Zenia, Zenika, Zenja, Zennia, Zennie, Zenobia, Zenta, Zerafine, Zerlina, Zessa, Zia, Zickan, Zida, Ziga, Ziggie, Zilla, Zina, Zinaida, Zindy, Zinita, Zira, Ziska, Zita, Zitha, Zitta, Zoe, Zofia, Zofie, Zofja, Zophia, Zophie, Zosia, Zusanne, Zuzan, Zuzette.

Til toppen

Å

Ågot, Aagot, Åsa, Aasa, Åse, Aase.
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2005 - 08:56 #17
dytti>> Så er vi tilbage ved den gamle Monrag og rislund joke, omkring en hund uden ben : Ejeren bliver spurgt hvad den hedder ? Og svarer den hedder ikke noget, den kommer aligevel ikke når man kalder :o)

Jens B
Avatar billede baker.mc Nybegynder
02. september 2005 - 10:58 #18
Hvad med bare at kalde hende "duchess" som hunmissen fra aristocats
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
02. september 2005 - 11:01 #19
hmmm  BAKER.MC-->

Prøv at læse hvad HMAN skriver

Svar: hmann

Hvis den er majestætisk så "Duchess" (fra Aristocats) eller "Sarabi" (Simbas mor i løvernes konge)
..eller "Nala" (Løvernes konge)

Avatar billede hexya Nybegynder
02. september 2005 - 11:30 #20
Hardwarekast *lol* Fremragende arrangement, har selv prøvet. Var dog mindre orienteret efter den balistiske tradition - mere direkte G-kraft-baseret: Hvor langt kan det falde fra 4. sal :^)
Avatar billede lucas2000 Novice
02. september 2005 - 14:58 #21
Fillipa
Avatar billede borrisholt Novice
02. september 2005 - 21:11 #22
Duchess er nok et rigtigt godt bud ...

Der er lidt princesse over hende .. Så nu skal jeg bare vente til den 23. Først der kan jeg tage til Bornholm for at hente hende ...

Buuuh !!!!! Det er der længe til  :o(

Men he .... Der er kun 70 km til Ystad her fra, så vi (katten og jeg) skal ikke køre så langt når vi kommer af færgen!

Jens B
Avatar billede mtj111 Novice
03. september 2005 - 21:22 #23
Hmmm... Kattenavne...

- Et godt navn skal have nogle "hårde" stavelser, og skal ikke ligne ord man tit bruger i hverdagen. Der skal være et tryk i ordet, så katten har lettere ved at høre/forstå det. (Og selvfølgelig, det skal også være et navn du kan lide... Man skal ikke være pinlig over at kalde det f.eks. i haven) ;-)
Dette er også kun en fordel hvis du vil dressere katten (MEGET svært... jeg har prøvet...) ;-)

Vi havde engang en kat der hed Aja Dobbo (da jeg var mindre), som var opkaldt efter bogen "Aja Dobbo" (som handler om en kat... Den er god, læs den!), og tilfældigvis fik jeg bogen læst højt på det tidspunkt... Hver gang hun læste Aja Dobbo fra bogen, kiggede den stakkels kat op på os ;-)

Vores ene nuværende kat er døv (kan kun høre meget høje bastoner), så den er så nognelunde ligeglad med navnet ;-)

Personligt synes jeg at foxmulder58's forslag er godt... "Delphi"... Eller måske skal du kalde den "Form1"... ;-) hehe

Michael
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
25. september 2005 - 15:38 #24
britney!!!
Avatar billede borrisholt Novice
25. september 2005 - 15:43 #25
hugomanden80>> Tak for budet. Katten kom til at hede duchess. Jeg fik hende i fredags, og det er simpelthen VERDENS SØDESTE KAT !!!!!

Den kan allerede alt det en kan den skla kunne : Tigge ved boret, sove i sengen og mijave indtil hun får sin vilje ... som feks hel kl 5.55 i morgen hvor jorden gik under ... ja det var så en information til alle dem der ikke opdagede det ... Men MADSKÅLEN var tom, og det kunne på ingen måde vente til jeg stod op !

Jens B