Avatar billede morsma Nybegynder
31. august 2005 - 23:01 Der er 5 kommentarer

Freelance grafiker søges

Jeg søger en freelance grafiker, med ekspertise indefor
vector grafik særligt med programmet Coreldraw.

jobbet består i at vektorisere grafik fra kunder til
brugbart materiale, disse opgaver vil ofte være simple 1-4
farvet logoer eller ikoner o.lign. Herudover vil der
givet vis også være kunder som ønsker et design af logo,
det forventes derfor at du kreativ og i stand til designe
udfra fra en tekstbeskrivelse.
men igen disse vil altid være relative simple (1-4 farvet).
Den typiske opgave vil tage ca. 15 min, da 70-80% er 1 farvet.

Løn vil blive afregnet pr. opgave.

Hvis det har interesse så post din email, og lidt
information omkring dig selv/tidligere arbejde mv.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2005 - 23:08 #1
Har leget med grafik og specielt vektor grafik i de sidste 5 år, dog bruger jeg ikke coreldraw, jeg benytter Adobe Illustrator eller Macromedia Freehand.

Du kan se lidt af det jeg har tegnet på www.cre8tor.dk, jeg har også hjulpet nogen stykker her på eksperten med rentegning af logoer osv. det kan jeg godt ligge nogen links til hvis det skal være.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
01. september 2005 - 11:24 #2
Har re-tegnet dvs. logoer for dvs. firmaer blandt andet for skanderborg ungdomsskole i forbindelse med dvs. opgaver.. du kan se lidt af mit arbejde via disse links:

www.8660ung.dk
www.aspon.dk
www.6w.dk

Flere referencer kan uploades.

paw@*nospam*6w.dk
Avatar billede arnums Nybegynder
05. september 2005 - 14:18 #3
Jeg har gennem 8-9 år lavet lige nøjagtigt hvad du efterlyser, i CorelDraw.
Men jeg ved også hvordan kunderne og arbejdsgiver begår sig, derfor et spørgsmål:
Fonte..... hvis der skal bruges nogle til kundernes logo´er, hvem betaler så dem? kunden? dig? mig?
:o)
Avatar billede morsma Nybegynder
05. september 2005 - 20:21 #4
-> Arnums
Min erfaring siger mig at ca. 80% kan klare sig med de fonte som kommer standard med coreldraw, men i tilfælde hvor en font skal købes - må dette naturligvis blive for kundens regning.
Avatar billede sdebess Nybegynder
19. september 2005 - 01:31 #5
Hej Arnum...
Jeg er uddannet multimediedesigner og har arbejdet med grafik i ca. 9-10 år.
Websites er mit primære område men jeg laver al slags grafik lige så godt.
Corel Draw 12 er det program jeg bruger for at lave grafik - om det så er til websites, logoer, o.a.
Jeg begyndte med Corel Draw 7 og arbejder, som sagt med 12'eren nu.
Arbejdsproces: Ide > Corel Draw > Photoshop (evt: > Dreamweaver).
Du kan kontakte mig på http://www.eyec.dk/kontakt.htm hvis det lyder godt.