Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
31. august 2005 - 21:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IP printer + wireless fungerer ikke

Hej
Jeg har et par problemer og tror det er en fejl i windows xp (SP2).

1:
LinkSys wireless USB kort kan ikke finde Access Point. Det har virket fint men efter jeg har geninstalleret alt på ny harddisk virker det bare ikke?!? Har ellers godt styr på det.

2:
Har en OKI C5100 laserfarve printer med indbygget IP. Den har osse bare virket indtil ny installation. Jeg bruger et lille utility program som sagtens kan finde printerens IP. Jeg kan bare ikke få lov til at sende noget til den. Printeren er koblet på via RJ45.

Min computer kan sagtens komme på nettet via RJ45, PCMCIA wireless mm. Bare ikke disse 2 LinkSys wireless og printeren. Jeg har ZoneAlarm PRO installeret og de komonenter og programmer der skal bruges har adgang.

Nogen idéer til hvad problemet kan være?
Avatar billede kenp Novice
01. september 2005 - 13:25 #1
prøv alligevel at slukke for din firewall
Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
01. september 2005 - 17:14 #2
Det har jeg har forsøgt. Også at afinstallere firewall.
Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
01. september 2005 - 19:03 #3
Lukker...