Avatar billede prutkrantz Nybegynder
27. august 2005 - 19:44 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Logo - 200 kr.

Jeg skal bruge et logo til et nyt projekt. Projektet er indenfor Tv/film og hedder Newborn. Jeg har prøvet at få det lavet ved hjælp af point, men det kan jeg godt forstå at folk har lidt problemer med. Derfor tilbyder jeg 200 kr., hvis jeg kan få et tilfredsstillende logo inden søndag aften klokken 2200.

Hvis logoet bliver brugt i kommerciel sammenhæng, så vil jeg selvfølgelig give flere penge for det, men i første omgang skal det bruges til brevpapir og en startweb, idet ideen/konceptet endnu ikke er ført ud i livet og måske aldrig bliver det.

Logoet her ingen krav ud over at det skal associere Tv/film, sammen med Newborn. Hvordan det skal gøres. Det vil jeg lade være op til jer.

Håber på nogle gode svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 19:48 #1
http://www.eksperten.dk/spm/642972 - dette nye spørgsmål er ulovligt og du ved det da du har brugt eksperten i 5 år nu....

Lukker du?
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
27. august 2005 - 21:26 #2
Hvorfor er det ulovligt? Må jeg ikke tilbyde penge?
Ja, jeg har været tilmeldt eksperten 5 år, men brugt det 6-7 gange!!
Avatar billede knocker Nybegynder
27. august 2005 - 21:54 #3
Du skal være velkommen til at kontakte mig på tommy@devS.dk hvor vi kan snakke detaljer. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 22:52 #4
Nej jeg vil da ikke???

Det er ikke tilladt at
oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.

Læs reglerne :)
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
27. august 2005 - 22:55 #5
hej.. ved godt at tiden er løbet ud.. men kan godt hurtig lave noget imorgen, hvis det ønskes :)

mail: %shahrokh.sotoudeh@gmail.com% (uden %)
Msn: %shahrokh@jubiipost.dk%
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
27. august 2005 - 22:55 #6
hov læste forkert.. så er tiden ikke løbet ud. Og så kan 100% lave noget til imorgen :)
Avatar billede klund99 Nybegynder
28. august 2005 - 09:23 #7
ved ikke om jeg kan nå at være med - er jo lidt sent ude.
Ellers kontakt mig på: Klund88@ofir.dk
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
28. august 2005 - 09:49 #8
Det var søndag aften klokken 2200 - så I kan bare komme i gang.
Avatar billede klund99 Nybegynder
28. august 2005 - 17:20 #9
Har lavet et logo, men har problemer med at få det uploaded.
Avatar billede klund99 Nybegynder
28. august 2005 - 18:32 #10
Her har vi det: http://up.peecee.dk/view.php?id=14344

associationerne vil jeg mene er klare.
En nyfødt der er kommet ud af æget. De tre røde "modtagere" associere til TV.
Avatar billede klund99 Nybegynder
28. august 2005 - 18:33 #11
Håber du kan lide det
Avatar billede nalu Nybegynder
28. august 2005 - 21:42 #12
Mit kommer så mit forslag: http://www.haxorscup.dk/newborn.jpg

Du bestemmer selv farvevalget og hvis det kan bruges kan jeg lave det i vektor grafik!
Avatar billede nalu Nybegynder
28. august 2005 - 21:46 #13
Ok det gav ik meget mening: Her kommer så mit forslag!
Avatar billede knocker Nybegynder
28. august 2005 - 22:50 #14
Jeg er klar over at tiden er udløbet, men siden der intet response er givet, tillader jeg mig at tilbyde mit alternativ: http://www.devs.dk/newborn.jpg

Jeg kan kontaktes på tommy@devS.dk hvis der skulle blive brug for det :)
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
29. august 2005 - 07:21 #15
Klund >> Jeg synes det er glimrende.
Nalu >> Jeg kan ikke se dit forslag, men kunne godt tænke mig at se det.
knocker >> Også glimrende

Jeg vil gerne se Nalus inden jeg bestemmer mig. Hvis Nalu, du har dit oppe inden klokken 14 i dag, så vil jeg tage en beslutning. Det gør jeg nu under alle omstændigheder på det tidspunkt.
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
29. august 2005 - 07:23 #16
Nu så jeg det - der har åbenbart været lidt problemer med serveren.
Avatar billede prutkrantz Nybegynder
29. august 2005 - 07:35 #17
Jeg synes dælme det er svært - jeg kan lide alle tre forslag på hver deres måde. Men jeg skal tage en beslutning, så jeg tager den hvis associationer passer mig bedst.

Jeg vælger Nalus. Der skal en ændring ind i teksten under Newborn (Digital Playground - skal erstattes med Ideas Brought to Life)

Når du har lavet denne ændring så giv en melding til mig på mail info(snabela)newborn.dk så jeg også kan få dit kontonummer. Send også lige et svar hertil.

Til jer andre tusind tak for forslagene - de var gode.
Avatar billede nalu Nybegynder
29. august 2005 - 10:08 #18
Mail sendt afsted!

Du er velkommen til at give nogle kommentare eller kritik til logoet!