Avatar billede still Nybegynder
27. august 2005 - 17:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvetere fra DVD til avi/wmv/

Hej, jeg har nogen dvdfilm jeg gerne vil rippe ca. 30 sek til en lille trailer. Leder efter et program der kan rippe det og lave det om til WMV eller avi til at lægge på nettet.
PS. ikke Xvid
Avatar billede strych9 Praktikant
27. august 2005 - 18:49 #1
www.doom9.net skulle have al den information du har behov for.
Avatar billede still Nybegynder
29. august 2005 - 09:27 #2
Meget forvirende side syntes jeg, men kigger lige på den. Smid et svar..
Avatar billede strych9 Praktikant
29. august 2005 - 17:40 #3
ok, men altså i hovedtræk: Du får et bedre resultat ved at læse dig til noget viden og så tage den tid det tager at rippe manuelt.
Der findes såmænd programmer som kan gøre det næsten automatisk, omend disse programmer ikke er gratis. Men resultatet bliver ikke så godt, og der er ikke meget at skrue på for at gøre det bedre.