Avatar billede -els-echelon Nybegynder
26. august 2005 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intel PROSet anullerer velkomstside

Jeg har for nyligt (sidste torsdag) købt en bærbar med indbygget trådløst netværk (Intel PROSet 2200BG), men der har været nogle problemer med det (kortet var faktisk ikke installeret), så den har været til reperation og kom tilbage i dag.

Selve problemet går ud på, at jeg, siden jeg har fået det trådløse til at virke (ganske fejlfrit), kan jeg ikke aktivere velkomstsiden og hurtigt brugerskift, hvilket jeg synes er ret irrierende.
Hver gang jeg går ind i brugerkonti/skift måden hvorpå brugere... for jeg en meddelelse der siger at jeg grundet nyinstallered programmer, ikke kan aktivere ovennævnte funktioner. Den fortæller mig også at problemet drejer sig om en hvis IWPDGINA.DLL-fil, der ikke har været tilstede før efter mit wlan kom op at køre. Det er derfor nærliggende at tro at det er en del af Intels (IW = Intel Wireless?) driver, så jeg vil selvf. ikke slette den, men jeg ville frygteligt gerne have min velkomstside tilbage... nogen der kan hjælpe?

PS: jeg søgte på google - det gav 8 resultater :S
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
26. august 2005 - 22:44 #1
Desuden er der nu 4 brugere i C:\Documents... - Administrator, All users, mig selv og en ny; Administrator.COMPUTERNAVN - vel at mærke selvom kun min egen og (den inaktive) gæste-konto er synlige i  brugerkonti\ændring af...
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
05. september 2005 - 17:19 #2
Fejlen skyldes at Intel PROset installeres med logon før opstart. For at fjerne problemet, skal Intel PROset geninstalleres...