Avatar billede play-j Nybegynder
26. august 2005 - 18:56 Der er 4 kommentarer

Kan ikke se alle hjemmesider

Hej--
Jeg har lige fået en iMac men har en del problemer med at se nogle hjemmeside eks. www.dkbn.dk, kan jeg hente en speciel browser eller plugin for at vise disse sider.

LIge nu har jeg FireFox, Safari og Explore men ingen af dem kan vise siden ???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. august 2005 - 19:04 #1
Ja, de overholder jo ikke HTML-standarder, så man skal jo ikke forvente for meget.
Du kan jo skrive til dem, og henvise til http://validator.w3.org

Og så er der noget Flash på forsiden - har du det?
Avatar billede play-j Nybegynder
26. august 2005 - 20:06 #2
Ja jeg kan sagtens se flash igen problemer... Ja for det er lidt ærgeligt at der er en del hjemmesider som ikke vises korekt :/
Avatar billede egonspock Seniormester
26. august 2005 - 21:14 #3
hmm. Jeg har ingen problemer med at se den i Safari 2.0 (412.2.2). Men koden er dog særdeles utiltalende!
Avatar billede play-j Nybegynder
26. august 2005 - 21:17 #4
Nej men det er når man logger ind på siden, så kan menuen ikke fungerer og derfor kan man ikke benytte siden.... :/